понедељак, 4. јул 2016.

Junski Favoriti



Prošao je i mesec jun, leto nam je stiglo uveliko i na red su došli favoriti meseca, odnosno proizvodi koje sam najviše koristila i koji su mi se najviše dopali. Pre nego što vam predstavim svoje favorite želim da vam se zahvalim što ste i prethodnog meseca bili uz mene i čitali moje postove! 




Pošto za  vreme leta izbegavam da koristim tečne pudere umesto njih sam koristila Artdeco puder u kamenu, o njemu sam već pisala i detaljnu recenziju o njemu možete pročitati ovde. Savršeno prekriva, nije težak za lice i zbog toga se nalazi u favoritima.


La Roche Effaclar matt kremu za lice sam koristila kako bi oporavila svoje lice, ima sjajno dejstvo i detaljne utiske o njoj možete pročitati ovde.


Essence mat touch blush rumenilo je jedino koje mi se dopalo do sada, a probala sam mnogo njih. Na licu izgleda potpuno prirodno i daje mat efekat. Više o njemu možete ovde pročitati. 



Echo Farcom maska za farbanu kosu se pokazala kao odlična. Vrlo je povoljna a kvalitetna. Recenziju nje možete pročitati ovde.



Burra BB toniranu kremu sam počela da koristim pri kraju meseca ali sam morala da je stavim u favorite jer je predobra. Savršeno pokriva, lagana i najbolja koju sam koristila. Sve o njoj možete pročitati ovde.


O Aura sjaju za usne nisam pisala, ali sam ga celog meseca koristila. Divna, nezna, prava letnja nijansa sjaja za usne sa predivnim mirisom koji nikoga nece ostaviti ravnodušnim.



Još jedan sjaj za usne se tu našao ovog meseca, reč je Avonu, jedna svetla ali dominatna nijansa,  kada ga nanesemo usne izgledaju dosta punije i imaju jako lep oblik. Zbog toga je jedan od mojih favorita.



Golden Rose lak, imam ga već odavno ali ga nisam toliko koristila ranije. Ovaj mesec je on bio najviše na mojim noktićima, pink boje je, prelep i baš pravi za leto.



I za sam kraj, moj miljenik. B.U. dezodorans koji obožavam i ne vadim iz torbe. Prelepe note ovog dezodoransa su neodoljive i čarobne pa sam sigurna da bi se dopao svima.


Baš dosta favorita za ovaj mesec je bilo, nadam se da su se neki našli i među vašim favoritima. Šta ste vi najviše koristile?

6 коментара:

  1. Super su ti favoriti, ovakav B.U sam koristila, samo parfem, predobro mirise :)

    ОдговориИзбриши
  2. BB Burra uvek favorit i zauvek kako je krenulo :).

    ОдговориИзбриши
  3. Koristila sam sve i svasta,uskoro i ja o tome pisem.Imam pitanje.Kako stavis link recengije nekog proizvoda pod imenom "ovde".Nova sam i nemam prevelikom iskustva u blogivanju.Proizvodi su sjajni,slazem se za Autine sjajeve,imam 3 komada i nisu losi :)

    ОдговориИзбриши