четвртак, 28. јул 2016.

Upoznajte Burra Proizvode

Zdravo, drage moje! Danas sam razmišlja šta sam to trebala da vam pišem a još uvek nisam, ostala sam vam dužna utiske o testerima koje sam dobila od Kompanije Burra a o kojima vam nisam još ništa rekla. Smestite se udobno, uzmite svoju jutarnju kaficu, čitajte post i sigurna sam da će vam se dopasti bar nešto od narednih proizvoda. 

Pored proizvoda o kojima sam vam pisala recenzije dobila sam i par kesica sa testerima, pa ne bi bilo lepo prema njima da ih ne pomenemo jer su zaista vredni pažnje.

Pošto je leto  zaštita od sunca je neophodna, prvo ću vam predstaviti Burra Sun Body Milk ili  mleko za telo koje ima zaštitni faktor SPF 15 i spf 50.



Prilikom korišćenja ovog testera primetila sam da preparat ima veoma lep miris, ali to i nije toliko bitno jer njegova glavna uloga je zaštita od Sunca. Namazala sam mleko na lice i telo i sunčala se. Nisam se plašila da li će mi koža pocrveneti  jer ne sumnjam u kvalitet njihovih proizvoda, brinula sam se da li ću dobiti ikako boje. Bila kraj bazena oko 4 h, nisam pocrvenela, ni traga jednog a dobila sam izuzetno lepu,  boju. Mogu samo da zamislim, kakvu boju bi dobila kada bih ga redovno koristila. Oduševljena sam ovim proizvodom jer zaista radi svoj posao, namenjeno je za celu porodicu, štiti od UV zraka i ne sadrži paraben.


Burra Activ Age Defense Day Crem ili dnevna krema je više nego fantastična. Mislim da imam svog favorita za dnevnu negu lica. Predivno miriše, a koža je upija odmah nakon nanošenja. Lice nam ceo dan bude nežno, meko i hidrirano. Zaista se osećam mnogo lepo kada je koristim. Može da se koristi i kao podloga za šminka što je još jedan plus za ovu kremu.


Burra Activ Age Defence Night Crem ili noćna krema je pravo savršenstvo. Nanela sam je na lice pre spavanja, prethodno očišćeno Burra Micelarnim lusionom. Pored prijatnog mirsa iste lepo sam zaspala. Ujutru, kada sam se probudila ni znaka umora nisam videla na licu kao inače. Borice su se znatno smanjile a lice je izgledalo sveže i odmorno. Inače, ova krema usporava proces starenja pa se preporučuje njeno redovno korišćenje. 




O Burra BB Toniranoj kremi  sam vam već pisala svoje utiske, a među testerima našla se i jedna kesica BB kreme u nijansi light, ona je namenjena svetlijem tonu lica. Probala sam i nju, uopšte se ne razlikuje od BB kreme o kojoj ste mogle čitati osim po nijansiranju. Malo je svetlija od nijanse medium pa je odlična za sve svetlopute dame. Ukoliko niste čitale utiske to možete učiniti na sledećem linku: Burra BB Tonirana Krema. Odlično pokriva, ima zaštitni faktor SPF 10 I jako je lagana za lice.




Burra Micelarnom Losionu za čišćene lica i skidanje šminke možete čitati ovde.

Ukoliko želite da smanjite ii trajno uklonite bore i podočnjake onda vam toplo preporučujem Burra krem za aktivnu negu područja oko očiju.

A, ukoliko ste u potrazi za idealnim mlekom za telo koji će vašu kožu učiniti lepom, negovanom, nežnom i mirišljavom, onda vam preporučujem Burra Mleko za telo

Posetite Burra - Personal Skin expert facebook stranicu i pratite njihove promocije, pospuste, budite u toku sa novitetima i saznajte više o njihovim proizvodima. 

Da li koristite Burra proizvode, i koji je vaš omiljeni? 

2 коментара: