четвртак, 7. јул 2016.

Noviteti #2

Pozdrav, drage moje! Danas ću vam predstaviti svoje novitete. Neke ste već videle a neke ću tek da vam pokažem. Pored onih koje sam dobila na testiranje pokazaću vam i šta sam još kupila.



Kompanija Burra mi je poslala izuzetno lep paket u kom se nalazi Burra BB tonirana krema, Micelarni losion za skidanje šminke i čišćenje lica, Mleko za telo, krem za aktivnu negu područja oko očiju i naravno testeri njihovih drugih proizvoda.







Juče mi je od kompanije Dermih stigao jako lep paketić a u njemu Dermix mleko za skidanje šminke, sapun za lice od kozjeg mleka koji sam imala priliku ranije da probam, kao i sapun za kosu koji jedva čekam da probam jer tako nešto još nisam imala priliku da koristim. Uskoro očekujte utiske.



Malo sam i ja rešila da počastim sebe, išla sam u kopovinu sa namerom da kupim paletu za konturisanje lica ili korektor ali ovoj paleti senki za oči nisam mogla da odolim. Reč je o Essence nude paleti. Kupila sam je u Liliy i njena cena je 550, 00 RSD ili 4, 48 e.


Pošto mi je trebala i tamnija olovka za usne opredelila sam se takođe za Essence kozmetiku i izabrala olovku u nijansi 05 i mogu vam reći da je odlična.  Njena cena je 130,00 RSD ili 1, 06 e.
Pored olovke za usne kupila sam i belu olovku za oči čija je cena takođe 130, 00 RSD ili 1, 06 e, zaista mi se sviđaju njihove olovke i ako ih niste još probale obavezno to učinite.


Za sam kraj što se tiče kozmetike,  pokazaću vam  četkice koje sam kupila, za one koji ne mogu da odvoje veću sumu novca i da kupe najkvalitetnije. Ja sam našla jedno pakovanje četkica po više nego smešnoj ceni kod kineza, pa ukoliko vam trebaju možete ih tamo kupiti. Naravno da kvalitet nije kao kod pravih četkica ali mogu da posluži do kupovine boljih. Njihova cena je 250, 00 RSD ili  2, 04 e.


I sada ono što svaka žena pored kozmetike najviše voli a to su sandale. :) One su moj izbor ovog leta, veoma su udobne i lagane i njihova cena je
 1500, 00 RSD ili 12, 21 e.




Da li vam se dopadaju noviteti? Šta vam je najviše privuklo pažnju?

6 коментара:

  1. Velike pohvale za Burru i Dermix uvek na nivou , uživaćeš u novitetima :).

    ОдговориИзбриши
  2. Body Milk nisam još uvek probala, nikako da stigne na red od svih mogućih mazalica za telo. Burra micelarna je nešto najbolje što sam probala, upotpunosti skine sve sa lica. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da će usoro doći na red jer je stvarno predivno. A, micelarna je odlična, baš sve skida sa lica. :)

      Избриши
  3. Gde si nasla ove cetkice kod kinezosa? Kakve su?

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U njihovoj robnoj kući, imaju i pojedinačne, lepše one su oko 80 dinara. Meni su odlične, baš lepo nanose. :)

      Избриши