среда, 7. септембар 2016.

Farmasi Krema Za Oblikovanje Kovrdza

Pozdrav, svima. U današnjem postu pričamo o Farmasi kremi za ispravljanje kose. Pa ako nemate obaveze, smestite se udobno uz svoju omiljenu šoljicu kafe ili čaja, možda vam ovaj proizvod i svidi.

Pre svega želim da Vam kažem da ja nisam kompententna za testiranje ovog proizvoda jer je moja kosa relativno prava, ali ću vam kao i uvek napisati ono što mislim.
Krema dolazi u bočici od 300.ml tako da je možete trošiti duži vremenski period jer se na kosu nanosi vrlo mala količina proizvoda.
Krema je namenjena za ispravljanje kose bez upotrebe prese. Nanosi se na mokru kosu, nakon pranja, bez ispiranja. Sprečava kovrdžanje kose. I njena cena je 420, 00 RSD. Ne sadrži paraben!
Sastav:
 Krema ima veoma jak miris koji se posle nekog vremena  manje oseća. Ja sam je nanosila na vlažnu kosu ( Za one koji ne znaju moja kosa je komplikovana, imam masno teme glave, suve krajeve. Mnogo se mrsi i prava je.) Nakon korišćenja ove kreme mnogo lakše sam raščešljavala kosu nego inače. Kosa je bila mekša i njje se uvijala kao inače. Nije se mrsila i nije letela na sve strane kao što zna. Opet kažem, ja nemam kovržavu kosu i ne znam kako će ovaj proizvod delovati na vašoj kosi. Meni se dopada jer mnogo lakše rasčešljavam kosu nego inače i neće da leti, kao da je fiksirana lakom za kosu. Koristi se tako što se lagano umasira na krajeve kose.

Ukoliko želite da kupite ovu kremu to možete učiniti na stranici Farmasi Kozmetika Lara.

Da li ste koristile ovaj proizvod, kakvi su vaši utisci?


2 коментара:

  1. Iako je mnogo hvaljena, meni ova krema nikako nije odgovarala. Imam kovrdžavu kosu i na žalost kovrdže nisu bile definisane i zaglađene kao što sam očekivala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Žao mi je što ti nije pomogao, zato sam i napisala da ne znam kako će reagovati na vašoj kosi jer je moja skroz prava.

      Избриши