петак, 9. септембар 2016.

Oriflame BB Tonirana Krema

Pre par dana sam na poklon dobila Oriflame BB kremu. Posle Burrine BB kreme koju volim i koristim jako često, od ove bb kreme nisam mnogo očekivala ali sam se pozitivno iznenadila. Detaljne utiske možete pročitati u nastavku posta.

Oriflame BB krema nam dolazi u maloj, pljosnatoj tubici od 30 ml. Sama ambalaža proizvoda  jako mi se dopala jer je mnogo lepo dizajnirana za moj ukus pa izgleda dosta skupo i luksuzno.

Tekstura kreme je gusta poput pudera pa kada govorim o njoj da kažem i da ovu kremu možete kupiti u tri nijanse: fair,  light i medium kakva je i moja.

Oriflame BB krema  sadrži zaštitni faktor SPF 30, prekriva neujednačen tonus i nedostatke i daje besprekoran izgled kože. Hidratantna formula kožu čini glatkom i daje joj svež mladalački izgled.



Posle korišćenja Burine bb kreme planirala sam tečne pudere da ne koristim, ali kako mi je svetlija nijansa od one koja bi mi odgovarala za specijalne prilike ipak sam morala puder. Oriflame bb krema mi potpuno odgovara što se tiče nijanse i toniranja, tako da puderi odlaze u korpu. Krema je sjajno tonirana šta više rekla bih da pokriva jednako dobro kao i puder. Lagano hidrira i nemate osećaj da imate išta na licu. Pored masne T-zone nije mi zasmetala ni malo. Ne isušuje lice, ne izaziva iritacije i nema potrebe za ponovnim nanošenjem. Nije mi prosijala ni u jednom momentu što zna da se desi kod pudera, ima veoma blag, prijatan miris koji gotovo i da se ne oseća. Očekivala sam mnogo manje od ove kreme a oduševila sam se njenim kvalitetom i njenim dejstvom. Jednako ujednačava ton i odmah posle nanošenja se stapa sa licem pa deluje sasvim prirodno i lepo.
Ovo je jedan od proizvoda koji bi sigurno bio u mesečnim favoritima jer zaista zaslužuje tu da bude ali ima jednu manu. Ono što mi je zasmetalo kod ove kreme jeste to što u svom sastavu sadrži METIL-PARABEN. Mada i pored toga krema ne izaziva iritacije, ne isušuje lice i ne zateže.
Sada, da li ćete je kupiti, odluka je na vama.
Sastav:
Cena ove kreme je 690, 00 RSD ili 6 e,
i ukoliko želite možete je kupiti na stranici: 


3 коментара:

  1. Oriflame je jedan od brendova koje bas dugo koristim. Ovu kremu nisam probala, ali deluje obecavajuce. 😊

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19. 6. 2017. 01:49:00

    koristim njihove pudere velvet matte i everladting alinikako da probam ovu bb.

    ОдговориИзбриши