уторак, 6. септембар 2016.

Wish List Sa Dresslink sajta - #2

Pozdrav, drage moje! Kao šte ste mogle da vidite u nekom od prethodnih postova, imala sam saradnju sa sajtom Dresslink, oni su mi poslali neke stvarčice i ja sam ih pokazala Vama. 
Ponudili su mi da nastavim da sarađujem sa njima i ja sam pristala. Ovaj put sam se odlučila za nešto drugačije komade a šta sam to poželela da imam pogledajte u nastavku posta.
Prva stvar koju sam želela jeste ovaj ogrtač na pruge, jesen nam se približava i treba se dobro ušuškati. Sviđa mi se kako izgleda kod njih pa mislim da bi mi lepo stajao. Ukoliko želite da pogledate kako izgleda na sajtu kao i njegovu cenu, to možete učiniti ovde.
Ogrlica, skromna i neupadljiva, romantična i sjajan modni detalj. Volim nakit a ova ogrlica mi se jako dopala. Nju možete pogledati ovde.
Sada ono čemu se najviše radujem, a to je ova prelepa torba koju mogu da kombinujem skoro uz sve. Savršena je za dnevne prilike a možda i za večernje, videćemo kada stigne. Nju možete pogledati ovde: Handbags.

 
I za sam kraj ovog posta, jedne naočare koje će upotpuniti moju odevnu kombinaciju. Nadam se da će lepo izgledati na mom licu jer mi je jako teško uvek da nađem oblik koji mi odgovara.
Ako želite da ih pogledate to možete ovde učiniti.

Ukoliko budete poručivale nešto iskoristite sledeće kodove kako bi ostvarile popost na porudžbinu:
lendy15 == $1 manje na porudžbinu od $15
lendy19 == $2 manje na porudžbinu od $19
lendy29 == $3 manje na porudžbinu od $29
Ove kupone možete iskoristiti do 28. 02. 2017.godine.

Da li vam se dopada moja lista želja, šta vam se najviše svidelo? 



1 коментар: