недеља, 18. септембар 2016.

Oriflame Veryme Senke Za Oči

Senke za oči su jedan od neizostavnih predmeta kada se šminkamo. I gotovo nijedan makeup ne može da prođe bez njih. Današnji post je posvećen Oriflame Very Me Soft Brown dvobojnoj senci za oči.
O proizvodu:
Dvobojne senke koje su raznovrsne kao i tvoja raspoloženja. Nanesi ih suve za nežan, svetlucav efekat ili vlažne za intezivan glamur metalnog sjaja. 
Oriflame senke nam dolaze u malenom, providnom pakovanju od čvrste plastike. Ove senke možemo kupiti u sedam različitih kombinacija boja a to su: Downtown Grey, Cocoa Glaze, Lady Lilac, Aqua Blue, Sweet Olive, Deep Green i Soft Brown kakva je moja. Cena ovih sekica je 579, 00 RSD ili 4, 62 e. U pakovanju dobijamo 2 g proizvoda.
Kupovinom ovog proizvoda dobijamo dve lepe, šimeraste senke pomoću kojih možemo imati prelep makeup. Možemo ih koristiti i pojedinačno i u kombinaciji obe. Bela nijansa senke ima  dobar intezitet i pigmentaciju dok ova braonkasta senka ima nešto manju. Senke su šimeraste, sa malim šljokičastim česticama koje su jedva vidljive ali mi se zbog njih ova paletica i dopada. Na očima traju oko 4h nakon čega njihov intezitet polako bledi ali ove sitne šljokice ostaju i nakon toga. Ne truse se, ne izazivaju iritaciju niti peckanje očiju. Možete ih nanositi kako četkicama tako i aplikatorima i one će na očima izgledati divno. 


Belu senku možete koristiti i za hajlat jer je veoma pogodna i za tu svrhu. Jedino što mi se malo nije dopalo kod njih to je ta malo veća cena, osim toga nemam nikakvih drugih zamerki i volela bih da imam još neku ovakvu paleticu jer su senke jako lepe i divno izgledaju kada se nanesu.
Uloliko želite da kupite Oriflame kozmetiku to možete učiniti na profilu Aleksandra Knežević Oriflame. 

6 коментара:

  1. Super je senkica! Ja njihove proizvode uglavnom uzimam kad budu na snizenju ili kod drugarice koja mi "skine" svojih 20% pa onda cena bude daleko prihvatljivija. ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, ja sam pre radila sa Oriflejmom pa zbog toga i volim njihovu kozmetiku. Jako je kvalitetna. :)

      Избриши
  2. Jedino što sam koristila od Origlame kozmetike jesu njihovi kremasti karmini koji su jedni od najboljih koje sam ikada probala. Ova paletica mi se dopada naročito ta beličasta nijansa. Inače, slike su super!

    Novi post-> http://mirjanasite.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ranije sam koristila dosta Oriflame sminke i uopste ne znam zasto sam prestala da je kupujem. Sasvim je ok kvalitet i ima zanimljivih stvarcica.

    www.bymajamladenovic.com

    ОдговориИзбриши