недеља, 4. септембар 2016.

Top 5. Favorita Za Mesec Avgust

Pozdrav, drage moje! Još jedan prelep mesec je iza nas,nadam se da Vam je bio ispunjen i lep kao što je bio meni i da ste uživale. U današnjem postu vam predstavljam svoje favorite, proizvode koje sam u avgustu najviše koristila ili koji su na mene ostavili poseban utisak.
Prvi proizvod koji me oduševio jeste Farmasi Lip Pencil ili olovka za usne. Pored toga što ima lepu i punu dugotrajnu boju ona se može koristiti i u ulozi ruža. Ima odličan pigmen i zaista je divna. Ukoliko ste propustile post posvećen njoj, možete ga pročitati ovde i tako saznati više o njoj.
Nedavno sam kupila LLUMS Bronzer, to je nova linija kozmetike koju je na tržište izbacio Lilly Drogerie. Veoma je lep, deluje prirodno i ima jako lep efekat. O njemu vam nisam pisala, ali očekujte recenziju u toku ove nedelje. A, on izgleda ovako:
Na red je došla i moja trenutno omiljena senka za oči. Essence Eyeshadowe - 01. Nijansa senke je bela, jako je pigmentisana. Kremasta je pa dugo bude na očima. Cena je stvarno smešna za ovaj kvalitet. Pa ako želite da znate više o njoj to možete saznati na ovom linku.
Ruž koji sam najviše koristila ovog meseca je Farmasi Let s' Makeup u nijansi 21. Bordo, mat boja me je osvojila na prvo nanošenje, a kako i ne bi kada ima prelepu boju, možete ga koristiti i bez olovke za usne jer je prosto savršen. Ne zateže usne, nije suv, ne ostavlja mrlje i neće da "šljašti" na usnama kao neki. Više o njemu možete ovde pročitati.
I za sam kraj jedan mirišljavi losion za telo, koji sam skoro pa potrošila. Reč je o Avon Dreams losionu. Koristila sam ga dosta često jer ima intezivan miris koji satima ostaje na našem telu. Fino hidrira i ostavlja jako blag odsjaj na telu.
Više o njemu možete pročitati ovde.
Da li ste probale neki proizvod iz mojih favorita? Ako niste, koji bi ste volele da probate ili imate?


5 коментара:

  1. Favoriti su divni!Takođe,imamo slićnu senku za oči. <3

    Postala sam član tvog bloga,ako možeš uzvrati.
    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- 2 nova posta

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastičan post! Senka za oči je bukvalnoo najljepša i mislim da ću i ja kupiti takvu *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog This is my life

    ОдговориИзбриши