четвртак, 22. септембар 2016.

Oriflame The One Set za Oblikovanje Obrva


Današnji post je malo drugačiji, danas pričamo o sređivanju i oblikovanju obrva. Nedavno sam dobila ovaj set koji možete videti na prvoj slici. Na prvi pogled pomislila sam da su to senke za oči međutim to je set od dve senke za popunjavanje i oblikovanje obrva i vosak. 

Proizvod nam dolazi u maloj, više nego zanimljivoj plastičnoj kutici. Kada otvorimo poklopac možemo videti dve senke za obrve, vosak i ogledalce, praktično zar ne? Ispod senkica imamo još jednu pregradicu koja se otvara. Tu imamo dve kose četkice za nanošenje čija je dlaka znatno kruća od četkica za nanošenje senki, kako bismo lagano naneli proizvod. To izgleda ovako:
Nikada nije bilo lakše postići profesionalan izgled obrva. Kompaktni set za oblikovanje obrva sadrži sve što vam je potrebno za savršen izgled obrva. Set sadrži 2 nijanse koje se mogu mešati, 2 četkice kosog vrha i fiksirajući vosak. <-- izvor.
U pakovanju dobijamo 3 g proizvoda i njegova cena je 999, 00 RSD ili 8 e.

The one set za sređivanje obrva mi se jako dopao, prvo jer nam dolazi u jako zanimljivoj ambalaži a zatim i sam proizvod. Dobijamo dve nijanse,jedna je tamno braon boje dok je druga za dve nijanse svetlija. Ali kada se lepo iskombinuju dobijamo prelep oblik obrva koje izgledaju skroz prirodno. Tekstura proizvoda je jako lagana, nema osećaja da nas predeo obrva zateže ili da se poznaju neke mrlje, naprotiv, kako smo naneli proizvod na obrve takve će biti tokom celog dana, sve  zahvaljujući vosku koji dobijamo u ovoj ambalaži. Po završetku oblikovanja sa ovim senkama nanosimo vosak dužinom celih obrva, on obrve fiksira i takve budu tokom dana. Od kada koristim ovaj set, olovku za obrve više ne koristim jer mi je ovo mnogo praktičnije i mnogo lepše izgledaju ovako. Još uvek se vežbam kako pravilno da ga nanesem a da lepo uklopim svetliju i tamniju nijansu kako bi još bolje izgledale. Ono što bih ja promenila jeste dužina četkica za nanošenje, mnogo su male pa je nezgodno raditi sa njima, ali s' obzirom da je ambalaža u kojoj proizvod dolazi mala, veće četkice u nju ne bi mogle ni da stanu. 
Obrve pomoću seta izgledaju ovako:

Meni se ovaj set veoma dopada i da ga nemam sigurno bih ga kupila, mada pre nego što sam ga dobila, nisam znala ni da postoji ovako nešto od Oriflejma i baš sam se pozitivno iznenadila njegovim učinkom. Pa, ukoliko vam treba ovako nešto za sređivanje obrva, imate moje preporuke za ovaj proizvod. 
Šta vi koristite za popunjavanje obrva?

Ukoliko želite da kupite Oriflame kozmetiku, to možete učiniti na stranici Aleksandra Knežević.


1 коментар: