понедељак, 16. мај 2016.

Biošampon-Vraća energiju i daje gustinu i punoću

Ja sam jedna od onih koja se dugo mučila u potrazi za savršenim šamponom koji odgovara mojoj kosi. Mnogo sam šampona probala, mnogo novca bacila sve dok na red nije došao Biomelem šampon. Bila sam sumnjičava, mislila sam sigurno mi ni ovaj šampon neće pomoći kao ni prethodni pre njega, ali prevarila sam se. 
Moja kosa je jako komplikovana, do temena glave se brzo masti a krajevi budu jako suvi.
Mnogo se mrsi pri češljnju, opada i sporo raste. Jako je tanka a meka, i prava je muka bilo raščešljati je nakon pranja i sušenja.


Biošampon sa ekstratima lekovitog bilja za masnu kosu vraća energiju, daje gustinu i punoću, plus pet efekata na kožu glave i kosu. 



Šta nam kaže proizvođač: Za razliku od drugih šampona u osnovi sadrži izvorsku oligomineralnu vodu i kompleks prirodnih bioaktivnih materija poreklom iz lekovitog bilja i alantiona. Biošampon deluje preko kože glave na folikul dlake, pospešuje mikrocirkulaciju, hrani i jača koren kose, ojačava dlaku od korena do vrha, stimuliše rast kose preko korena dlake. Bolja ishranjivost korena dlake poboljšava izgled i kvalitet kose.


Moji utisci: Nakon mnogo isprobanih šampona, konačno jedan pravi! Već nakon prvog pranja kose videla sam  prvo poboljšanje.Kada sam potrošila malo više od pola šampona kosa je prestala potpuno da mi opada, na moje veliko oduševljenje. Prestala je da se masti kao pre, i bila je znatno gušća i zdravija. Nastavila sam da koristim ovaj divni šampon i videla sve bolje i bolje rezultate. Pored toga što je prestala da opada, znatno brže je i rasla. O peruti nema potrebe da pričam, jer sa ovim Biomelem šamponom to je prosto nemoguće očekivati da se perut pojavi. Šampon je pravo čudo i neverovatno je da tako dobar kvalitet ima jako povoljnu cenu.  Biomelem šampone možete kupiti u svim bolje snabdevenim objetkima, apotekama i putem interneta. Ja sada planiram da kupim i njihovu masku za kosu, pa ću vam preneti svoje utiske. Ovaj šampon toplo preporučujem svima koji imaju problem kao ja, jer je ovaj šampon na biljnoj bazi i ima ogromno lekovito dejstvo za našu kosu.
Šampon nam dolazi u pakovanju od 222.ml i njegova cena je oko 250,00 RSD. 

Sada da vidite moju kosu posle korišćenja Biošampona, znatno je gušća i zdravija:
Da li ste koristili Biomelem proizvode? Koji šampon vi koristite, kako ste zadovoljni?

7 коментара:

  1. Super recenzija :)
    Mojoj mami je kosa strasno opadala, probala je svasta, dok nije kupila Biomelemov sampon, kosa je prestala da opada, pocela je da raste nova, preporodila se.

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo deluje kao obecanje mojoj kosi da je mogu "popraviti". Vlasiste koje se jako brzo masti, suvi krajevi, tanka vlas, opadanje, spori rast... Pa ti kao da si o mojoj kosi pisala... Hvala ti na preporuci. Ovo cu morati da probam sto pre. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ukoliko imas problem kao ja, kupi neces se pokajati sigurno. Imas vise vrsta, pa izaberi koji tebi najvise odgovara.

      Избриши
  3. Ovo deluje kao obecanje mojoj kosi da je mogu "popraviti". Vlasiste koje se jako brzo masti, suvi krajevi, tanka vlas, opadanje, spori rast... Pa ti kao da si o mojoj kosi pisala... Hvala ti na preporuci. Ovo cu morati da probam sto pre. :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Definitivno najbolji šamponi i od mnogo skupljih su kvalitetniji i efikasniji, probala sam bar deset vrsta, a da ne kažem po stoti put da me je Revitabion njihov spasio nakon operacija , živeo Biomelem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve si lepo rekla, bolji su i od mnogo skupljih šampona. Najbolji prijatelj naše kose. Živeo biomelem! :)

      Избриши