понедељак, 9. мај 2016.

Giveaway #2

Prošli put kada sam organizovala nagradnu, rekla sam da ću se potruditi da za sledeći put spremim lepši poklon i to sam i učinila. Neću Vam otkriti šta je u pitanju, samo ću reći da nije ni kozmetika, ni nakit već nešto od odeće. Nešto što možete da nosite i uz cipele, i uz patike i uz čizmice. :) 

Pravila nagradne igre su:
1.Like facebook page SVMakeup love
2. Shere post JAVNO

3. Prijavite se kao čitalac na blogu SVMakeup love ( http://svmakeuplove.blogspot.rs/2016/05/sminka-prema-boji-ociju.html
4. Ostavite komentar na blogu ispod ovog posta kako se zovete na faceboku.

       Napomena: ( Oni koji ne mogu da ostave komentar na blogu, neka na mojoj facebook stranici ispod ove objave u komentaru pozovu prijateljice na igru i tako se prijave za nagradnu igru.)

Pošto se nagradna odvija i na blogu i facebok stranici, sva imena ću popisati i ubaciti u činiju. Moja mladja sestrica će izvući pobednika, to će biti snimljeno kao video zapis i objavljeno na stranici.

Nagradna igra važi samo za Srbiju, zbog troskova dostave.
Počinje danas i traje do 25.05.2016.godine. 

Srećno moje dame! 



29 коментара:

  1. Tamara Sibic
    Ovog puta je nesto skroz drugacije :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divno.. <3
    Fb : Ivanica iva milojevic :*

    ОдговориИзбриши
  3. Lepo darivanje! Iznenađenje pravo! :)
    Fb: Katarina Kaća Borić
    Zapratila i lajkovala! :)

    ОдговориИзбриши
  4. FB ДРАГИЦА ВУКОМАНОВИЋ

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман10. 5. 2016. 07:34:00

    FB: Nevena Grujicic

    ОдговориИзбриши