петак, 13. мај 2016.

O meni

Zdravo svima, prvo da Vam se zahvalim što čitate moje postove, i što posećujete moj blog.
Zovem se Svetlana, imam 22.godine, živim u okolini Šapca.  
Završila sam smer Pravni tehničar i živim sa bratom i roditeljima. Imam divnu dugu vezu i presrećna sam zbog toga.
Mnogo volim da se šminkam i isprobavam kozmetiku. Najveća ljubav su mi ruževi i sjajevi za usne. :)
Volim slatkiše, mnogooo slatkiša, da se pitam mogla bih da živim samo od njih. :)
U slobodno vreme volim da napravim neki kolač, odgledam film ili slušam muziku. Volim da čitam knjige, tada se najviše opustim.  Obožavam cveće i dosta vremena provodim brinući o njemu. 

Omiljena boja: Crna,k
Omiljena čokolada: Najlepše želje sa keksom,k
Omiljeni parfemi: Farmasi-Fantelina i Victoria S' Secret - Pure Seduction.l

Imam crnu, farbanu kosu, srednje dužine.
Kosa mi je pri krajevima suva, a do temena se brzo masti. Tanka, meka i brzo se mrsi.
Lice normalno sa masnom T-zonom i izrazito suvu kožu.
   
Blog sam otvorila kako bih ispunila slobodno vreme, i pokušala da Vam pokažem moj način šminkanja, savete, recenzije kozmetičkih proizvoda, recepte i još dosta toga zanimljivog.

Facebok profil: https://www.facebook.com/cecacekilyjevtic



Нема коментара:

Постави коментар