среда, 11. мај 2016.

Step by step #7

Makeup, korak po korak #7

Evo mene opet sa jednim totalno drugačijim tutorijalom. Odstupila sam od svojih omiljenih nijansi i igrala se bojama. Meni je malo ne obično, jer nisam navikla na te boje na mojim očima pa mislim da mi ne stoje lepo. Ali ideja mi se mnogo svidela pa sam htela da probam. Da ne dužim mnogo nego da Vam pokažem o čemu je reč.

Šta sam koristila:


  • Koristila sam crnu senku ali Vama preporučujem umesto nje da koristite crni kreon, biće Vam lakše i preciznije.
  • Ljubičastu senku,
  • Roze senku,
  • Svetlo zelenu senku, 
  • Tamno zelenu senku,
  • Belu senku,
  • Crni kreon, 
  • Crni ajlajner
  • Maskaru.

Slika makeupa step by step #7:

Postupak šminkanja:
  1.  Aplikatorom sam povukla liniju iznad linije pregiba.
  2.  Zatim sam tu liniju ujednačila i malo podebljala kako bi se bolje videla.
  3. Iznad crne linije koju smo izvukli stavila sam ljubičastu senku.
  4. Preko ljubičaste senke sam stavila malo roze senke kako bi smo dobili lepši efekat.
  5. Na ceo pomerajući kapak sam stavila svetlo zelenu senku.
  6. Zatim sam tamno zelenu senku nanela od kraja pomerajućeg kapka ka završetku linije koju smo izvukli.
  7. Belu senku sam stavila dužinom ispod obrva i stavila kreon u vodenu liniju oka.
  8. Zatim sam izvukla liniju ajlajnerom i stavila maskaru.
Malo krupnije slike finiša:




Boje koje sam koristila:
Svidja li Vam se ovakav makeup? Šta bi volele da vidite, da Vam spremim? 
Volite li makeup sa jarkim bojama ili svedenijim tonovima? Ukoliko još niste pridružite se mojoj nagradnoj igri ovde.



5 коментара: