уторак, 3. мај 2016.

Šta se krije u mom neseseru


Ćao lepotice! Pošto ste Vi glasale, evo da Vam pokažem šta se to krije u mom neseseru. 
Pošto ja ništa ne prepustam slučaju, volim uvek kod sebe da imam neke proizvode, koji su tu kako bih popravila šminku u slučaju da se razmaže ili da nešto krene po zlu. 
Opisaću Vam malo opširnije sve proizvode osim ruževa, jer ću njima posvetiti poseban post. 


Na ovoj fotografiji možete videti detaljno šta tu ima, nedostaje samo češljić za kosu koji sam zaboravila da dodam. Pa da Vam predstavim moju kozmetiku bez koje ne idem bukvalno nigde. :) 


Ovo je moja omiljena paleta, sa 33 boje. Na prvoj strani palete nalaze se jako intezivne boje dok su na drugoj blage i šljokičaste. Skoro sve tutorijale radim sa njom, idealna je za putovanja jer se preklapa  kao novčanik pa se ništa ne može slomiti niti umrljati.


Dermixov body balm je idealan kada nam se koža isuši, divno neguje, hidrira i koža nakon njega bude meka i nežna. Ima jako lep, blag miris i pogodan je i za negu beba, dece i trudnica. Ovaj body balm daje koži intezivnu i dugotrajnu vlažnost u narednih 24.h.Najbolji balzam za telo koji sam do sada probala.


Moj omiljeni parfem, bez njega ne idem nigde. :) Reč je o parfemu Pure Seduction iz kolekcije Victoria 's secret. Omamljivi spoj dinje, šljive i frezije daju zavodljivi, neodoljivi osećaj. Dovoljno je  naneti jednu kap parfema da cela prostorija oko nas miriše, božanstven je!


Essence stay all day 16h puder me vrlo iznenadio svojim kvalitetom, i od tada je moj najbolji prijatelj. Odlično pokriva, ima lep dominantan miris, lagan je za kožu i lako se razmazuje. Ovo pakovanje je od 30 ml, svidja mi se što ima pumpicu i izadje taman onoliko pudera koliko je potrebno. :)


Pošto sam ja veliki obožavalac Niveinih prozvoda, ovo malo pakovanje Nivea kremice je odlično jer ga koristim samo kada idem negde, veliko pakovanje od 75.ml koristim kući. Nivea krema je neizostavan ritual tokom svakog dana. Jedna od retkih krema koje mi odgovaraju i prijaju.


Artdeco puder koji odlično pokriva,pogodan i za konturisanje i ja ga nanosim samo na obraze i iznad T-zone. nosim ga svuda sa sobom, jer ima ovo praktično ogledalce koje svaka devojka treba da ima kod sebe.Takodje je odličan jer u sunčanim danima kada se šminka razmazuje, makeup  lako popravlja s' njim.

Farmasi happy face puder  u kamenu koristim kao finiš makeupa. Ovaj puder je kremast, daje licu neki poseban sjaj, sadrži vrlo sitne, jedva vidljive šljokice koje me uvek oduševe.Umalo da zaboravim, kakav tek miris ima, prava fantazija! Ima zaštitni faktor SPF 20, koji nas štiti od Sunca, što je jako bitno pomenuti.


Ruževe ću Vam pokazati, da Vam malo zagolicam maštu. :) Više o njima u narednom postu. :)

          Da li vam se svidjaju moji proizvodi? Da li bi ste volele detaljnu recenziju nekog od njih? Da li ste koristile nešto od ovoga?


8 коментара:

  1. Paletica je super, Dermix i Nivea ništa bez njih :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nivea je moj veciti favorit :) a dobro mislim da mi bas sve nosimo sa sobom xddd

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja je volim od detinjstva, ništa se nije promenila, uvek ta prelepi dobro prepoznatljiv miris. :)

      Избриши
  3. Bas si nam lepo opisala svoje proizvode, paletica super izgleda, nivea, dobra stara :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман4. 5. 2016. 15:25:00

    Niveu mnogo volim, odlican post :)

    ОдговориИзбриши