уторак, 31. мај 2016.

Majski Favoriti



Evo već je kraj meseca i ja sam želela da vam pokažem moje favorite Maja meseca, proizvode koje sam najviše koristila i koji su zaslužili da se nađu u ovom postu. O nekima sam vam već pisala, o nekima ću tek pisati recenzije, sada samo kratko o njima zašto sam izabrala baš njih.


Golden Rose lak za nokte me je oduševio svojom bogatom i raskošnom bojom, postojanošću na noktima čak do sedam dana i svojom više nego skromnom cenom, više o njemu možete pročitati ovde.

Farmai Happy Face puder u kamenu je jedan od najlepših kojih sam do sada probala, često sam ga stavljala kao završni finiš makeup-a, ima jako lepu teksturu i predivan miris u koji ćete se zaljubiti na prvo korišćenje. Više o njemu možete pročitati ovde.


Sephora sredstvo za skidanje šminke je više nego odlično, ne iritira kožu, brzo skida sve tragove šminke i hidrira područje oko očiju.  Uz njega je skidanje šminke brzo i lakše nego ikada pre. Više o njemu možete pročitati Ovde.

Avon Dark Orehid & Raspberry - kupka sa mirisom crne orhideje i maline je definitivno najlepša i najmirišljavija kupka koju sam koristila. Ovo mi je drugo pakovanje, i ne planiram da je menjam. Lepo hidrira i negije kožu a miris je prava fantazija. Uskoro ću o njoj pisati više.


Kao što vidite tu je i moja paletica senki bez koje ne znam šta bih radila, odlično pakovanje za svaku priliku. Bez nje ne idem nigde i zato je zaslužila da se nađe ovde.


Golden Rose  maskara je jedno pravo savršenstvo od maskare. Odnos cene i kvaliteta više nego odličan, daje divan volumen, punoću i lepo izduži trepavice. Više o njoj uskoro.



Beauty Made Easy serum za usne, pruža usnama intezivnu negu i hidrira ih. Koristila sam ga tri dana nedeljno i prezadovoljna sam.  Ima blag, bezbojan sjaj i upiija u roku od 15 minuta. Malo više o njemu čitaćete uskoro.


Da li ste koristile nešto od mojih favorita? Koje favorite bi ste vi istakle ovog meseca?

4 коментара:

  1. Odlicni favoriti :) svidja mi se ova kupka :* a rich color jos nisam probals ali ovi gr wow su mi odlicni :*

    ОдговориИзбриши
  2. Beauty made easy sam zimus smazala i tad mi je bio jedan od favorita, odličan proizvod :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo je dobar, ja sam ga sada koristila jer sam stalno napolju pa mi se usne dosta isuše. :) :*

      Избриши