субота, 25. јун 2016.

ARTDECO SUN PROTECTION POWDER SPF 30

Kada se  radi o puderu jako je teško izabrati onaj pravi. Posebno kada je jako toplo vreme pa šminka može lako da se usija ili razmaže na licu. Danas ću vam pisati o Artdeco puderu u kamenu, kako ga ja primenjujem i utiske o njemu.




Pre nego što počnem da pišem o puderu, reći ću vam par reči o Artdeco kozmetici, pošto ste mi na stranici pisale da niste probale njihovu kozmetiku a bilo je i vas koje ste napisale da niste čule za njih. 
Zbog toga: ,,Za samo 22 godine, ARTDECO je postao najprodavaniji selektivni kozmetički brend na tržištu centralne Evrope. Proizvodi su napravljeni od sastojaka najboljeg kvaliteta, veoma laganih tekstura čiji je učinak fantastično dugotrajan. Na primer, ARTDECO tečni puderi su formulisani u Japanu zato što su Japanci poznati kao proizvođaći najkvalitetnijih formula za tečne pudere u svetu.''



O proizvodu: Artdeco puder služi i kao podloga za šminku, u sastavu pudera sadrži zaštitni faktor SPF 30. koji štiti vašu kožu od UV zračenja kao i od starenja kože koje je prouzrokovano izlaganjem sunčevoj svetlosti. Pruža licu prirodan mat ten, podloga je lagana i ne pruža licu osećaj teške šminke.

Puder koji reguliše proizvodnju sebuma, sprečava sjajan izgled kože, što ga čini idealnim za upotrebu na visokim temperaturama. Reflektuje svetlost i smanjuje vidljivost malih bora i neujednačenost tena. Bez mirisa je i kupovinom ovog pudera dobijamo 11 g proizvoda. 




Pošto sam ja neko ko ni do prodavnice ne ide bez pudera, ovaj puder mi je idealan za vrele tople dane. Možete ga koristiti u kobinaciji sa tečnim puderom a možete i samostalno kao što ja činim. Pošto sam već nabacila lepu boju lica, tečni puder već neko vreme ne koristim. Koristim samo ovaj Artdeco puder koji nanosim četkicom, ali vi to možete činiti i vlažnim sunđerom koji se nalazi u donjem delu pudera. Ja na žalost nemam takav sunđerčić kod sebe jer sam ga posle nekog vremena izgubila ali ću vam pokazati kako izgleda :

(Ovde možete videti kako izgleda sunđer za nanošenje pudera koji dobijate uz njega.)


Ovaj puder je pogodan i za konturisanje lica, pre njega nanesem tečni puder pa zatim ovim puderom konturišem lice i imam lep, prirodan, mat ten. Vrlo je lagan, i nemam osećaj da imam puder na licu. lako se skida, ja sam ga skidala i sa kremom i sa skidačem. Bez mirisa je i dosta se sporo troši, ja ga koristim skoro godinu dana a izgleda kao da sam počela da ga koristim juče. Cena mu je malo visoka ali što se kaže, vredi svaki dinar. učinak ovog pudera je više nego odličan, mogu slobodno da kažem da je najbolji od svih pudera u kamenu koje sam do sada probala i koristila

P.S. Poklopac od pudera je kod mene polomljen, tako da ne pomislite da je takav kada se kupi. :)

Da li bih ga preporučila vama: Svakako, puder je veoma kvalitetan i svima bih ga preporučila.
Cena: Ovaj puder je trenutno na sniženju i košta 1, 135 RSD
Gde ga možete nabaviti: U Jasmin parfimerijama ili putem njihovog veb sajta.
Ocena pakovanja: 10
Ocena proizvoda: 10

Koje pudere koristite za vreme toplih dana? 

Нема коментара:

Постави коментар