субота, 4. јун 2016.

Zašto sam promenila naziv bloga?!

Zasto sam promenila naziv bloga?
Drage moje čitateljke, u ovom postu objasniću vam zašto je došlo do promene naziva bloga. I pre sam htela da promenim naziv bloga ali sam se plašila kako će to ići jer me već znate pod nazivom ,,SVMakeup love". Samim tim što je ideja o blogu prebrzo došla, i tako brzo je sve krenulo da nisam znala ni kako će to ići, a nisam imala ni dovoljno vremena da razmisljam o nazivu. Mada i pored svega toga, nisam želela da menjam naziv ali mnogi od mojih dragih ljudi, poznanika i čatalaoca su mi se žalili kako je naziv komplikovan, i da ne mogu baš lako da ga pronadju. Jer ipak, ima i onih ljudi koji nisu učili engleski jezik pa im je zbog toga teško. Zbog toga, kako bi svima bilo lakše donela sam tešku odluku da promenim naziv bloga. Naziv koji će od danas biti je ,, Moj Šminkeraj". Tako da je glavna tema šminka-kozmetika, tu će biti naravno i recepti, nakit i teme o zdravlju ali ipak glavna je šminka i odatle i taj naziv. Nadam se da ćete i dalje biti uz mene i da promenom naziva bloga neću mnogo izgubiti. Hvala vam što čitate moj blog i što me pratite, uskoro jedno iznenađenje za sve!


9 коментара: