недеља, 19. јун 2016.

Moja Nega Usana

Danas vam pišem o mojoj nezi usana. Zbog jako toplih i sunčanih dana usne se suše i dolazi do ispucalih usana. Zbog toga treba reagovati na vreme i zaštiti usne na pravi način, kako bi bile lepe, meke i hidrirane. 



Pored labela koje koristim, post možete pročitati ovde ukoliko još niste,  koristim i jedan serum za usne. Radi se Beuty Made Easy serumu za usne a detalje o njemu možete pročitati u nastavku posta.

Šta kaže proizvođač: ,, Beauty Made Easy je serum za usne sa zaštitnim faktorom SPF 15 za intezivnu negu i dodatnu hidrataciju usana sa komponentama od prirodnog šećera. Bez parfema, sa Aloa Verom i Pantenolom. Koristiti ga dva do tri puta nedeljno ili kada je usnama potrebna dodatna hidratacija. ''



Malo, plavo zanimljivo pakovanje je ono što mi se posebno dopalo. Sama ambalaža seruma me je oborila na prvi pogled jer je prelepog izgleda kakvog još nisam videla. Četkica je ista kao kod svih sjajeva ili tečnih ruževa, praktična i meka što je dobro jer lepo nanosi serum na usne. Dosta je čvrsto pakovanje pa ga možemo nositi u bilo kojoj torbici jer ne zauzima mnogo mesta. 



Sam proizvod je jednako dobar i kvalitetan kao i njegova ambalaža. Kada ga nanesemo na usne potrebno je neko vreme da ga usne potpuno upiju, ali su posle toga tako meke, nežne i imaju kao neki blagi sjaj. Ja sam ga koristila tri puta nedeljno i za kratko vreme sam prestala da ga koristim jer mi hidratacija usana više nije bila potrebna. Serum je učinio svoje i sada čeka da mi ponovo zatreba. :) Miris seruma mi se malo nije dopao jer je nekako nedopadljiv ali to mi i nije bitno jer mi je prvenstveno bitan njegov kvalitet.  Tekstura seruma je čvrsta i bezbojna, odlično hrani i neguje usne i mislim da svi koji ga nisu probali treba to da učine, jer je ovo savršeno pakovanje za negu usana kako u letnjem tako i u zimskom periodu. Ispunio je sva moja očekivanja i pokazao se jako kvalitetnim.

Cena: Oko 550,00 RSD ili 4, 49 e.
Gde ga možete nabaviti: U svim DM i LIly objektima.
Ocena pakovanja:   10
Ocena proizvoda:  10
Da li bih ga ponovo kupila: Da.
Da li bih ga preporučila vama:  Da, jako je kvalitetno.


4 коментара:

  1. Bas lepo, malo pakovanje. Nisam do sada vidjala takva pakovanja. Super recenzija draga <3

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican je pogotovo ako neko obozava mat karmine i ima problem sa ispucalim i suvim usnama :)

    ОдговориИзбриши