понедељак, 27. јун 2016.

Oriflame Pure Color Ruž Za Usne

Već neko vreme sam primetila da se o Orifame kozmetici mnogo manje govori nego pre. I ne znam zašto je to tako jer ja Orifame kozmetiku jako volim da koristim, ali kao što sam rekla nekako se o njoj manje priča. Sada ću vam predstaviti mog novog miljenika Oriflame Pure Color Ruž za usne u nijansi 21143 ili Desert Rose.


Šta nam kaže proizvođač:  Veoma gladak i kremast revitalizujući ruž koji hidrira usne. Veliki izbor smelih nijansi znači da imate boju za svaku priliku.
Ruž nam stiže u plastičnom crnom pakovanju sa providnim poklopcem sa logom kompanije i dobijamo čak 4 g proizvoda.

(Slika 1- posle jednog nanošenja, slika 2- posle dva nanošenja ruža.)

Kada gledamo ruž rekli bismo da je jaka pink boja u pitanju, ali kada ga nanesemo dobijamo lepu roze nijansu koja se presijava poput sjaja na usnama i zaista izgleda posebno. Kada nanesem ruž imam utisak da su mi usne nežne i hidrirane. Nakon više časova uopšte nemam osećaj da imam ruž na usnama, dakle nije suv i ne zateže usne. Veoma lagan ruž, idealan za ove letnje dane, mene nekako podseća na beby roze boju ali malo tamniju. Mnogo lepše izgleda na usnama uživo nego na fotografijama. Ima ga čak u 16.nijansi i sigurna sam koju god da odaberete nećete se pokajati.


Ukoliko želite da dodatno zaradite, ili da poručujete Oriflame kozmetiku po kataloškoim cenama, dakle znatno jeftiniju nego što je u katalogu, možete se javiti Ani da se dogovorite oko učlanjenja. 
Ili ako želite da naručite ruž kao što ga ja imam, ili možda nešto drugo iz Oriflema takodje možete poručiti na njenom facebook profilu ovde: Ana Kozmetika ono što bih vam ja preporučila iz iskustva da probate to su ruževi za usne, parfemi i prelepe maskare. 


Cena: 380,00 RSD
Gde ga možete nabavit: Možete ga nabaviti i poručiti klikom na: Ana Kozmetika 
Ocena proizvoda: 10!
Da li bih ga preporučila vama: Daa, predivan ruž, osvojio me na prvi pogled. :)

6 коментара: