петак, 24. јун 2016.

Essence Matt Touch Blush

Zdravo, lepotice! Danas vam pišem o essence matt touch blush rumenilu za lice. Ja nisam neko ko obožava rumenila, šta više mislim da mi ne izgledaju lepo na licu, možda zato što ne izaberem pravu nijansu ali ovo rumenilo sam skoro dobila, svidelo mi se i rešila sam da napišem svoje utiske o njemu.


O proizvodu: ,, Rumeni obrazi!  ,,Matt touch'' rumenilo meke teksture pudera pruža mat rezultat na tvojim obrazima tako da lice izgleda sveže i zdravo.'' 



Ovo malo, divno,  praktično pakovanje rumenila dolazi nam u providnoj, plastičnoj ambalaži koja se fino zatvara, možemo ga poneti svuda sa sobom ne razmišljajući da li će se otvoriti jer sigurno neće. Baš se čvrsto zatvara a lako otvara. Dobijamo 5.g rumenila koje možemo koristiti jako dugo. 




Kao što sam već rekla nisam neko ko mnogo obožava rumenila, ali ovo rumenilo mi se baš dopalo. Lepo je pigmentisano i daje licu divan efekat, ja ga nanosim jako malo i dobijem lepu, svežu prirodnu boju lica. Kremasto je, pa zbog toga dugo stoji na licu, nije potrebno ponovo nanositi ga u toku dana. Što se mene tiče, idealno rumenilo za sve koji ne zahtevaju previše od rumenila. 




Cena: 340, 00 RSD
Ocena pakovanja: 10.
Ocena proizvoda: 10.
Gde ga možete nabaviti: Us svim Lily i DM- radnjama.
Da li bih ga preporučila vama: Da, sasvim lepo, praktično i kvalitetno rumenilo.

Da li koristitite essence kozmetiku, kakvi su vaši utisci?


2 коментара:

  1. Obožavam essence rumenila. Na mom blogu možeš pročitati utiske o svim proizvodima za lice i oči. :-)

    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja manje volim rumenila ali ovo mi se jedino dopalo. essence je odična kozmetika. Sjajan odnos cene i kvaliteta. :)

      Избриши