петак, 3. јун 2016.

Golden Rose - Wonder Lash Maskara

Posle dužeg korišćenja i isprobavanja vreme je da napišem recenziju o jednoj maskari koja me oduševila i nadmašila sva moja očekivanja. Pre nje sam korisrila Gilden Rose City Stily a sada se radi o Golden Rose Wonder Lash maskari.



Wonder Lash maskara nam dolazi u kvalitetnom plastičnom pakovanju, zlatne boje koje izgleda jako lepo, luksuzno i skupo. Šta više, pakovenje me je prvo i privuklo da je kupim a zatim njena četkica čiji oblik mi se najviše sviđa i odgovara.
Četkica maskare je plastična i jako fino popunjena. Na samom pakovanju maskare možemo videti da sadrzi Pro-vitamin B koji pomaže jačanju i ishrani trepavica. Takodje piše i da daje do 12. puta veći volumen što je fenomenalno.

Boja maskare je intezivno crna, Dakle nije sivo-crna nego baš crna. Nanošenjem jednog sloja maskare dobijemo lep volumen i znatno dužu dužinu trepavica. Fino ih oblikuje i daje odličan efekat. Neće da se kruni niti da slepljuje trepavice. Takodje ih ne zateže, pa imam osećaj kao da su moje prorodne, kao da je nisam stavila, a u stvari imam znatno duže i lepše od svojih prirodnih. Savršena, zar ne?



Ono što mi je bitno kod maskare jeste da se posle prvog otvaranja i korišćenja ne sasuši, i kada je kupim da znam da sam mirna neko vreme, a ova je baš takva, zadovoljava sve moje potrebe i znam da sam sigurna u nju. Što se tiče skidanja maskare, i tu je pokupila moje poene. Vrlo lako i jednostavno se skida, neće da se razmaže pa da imamo mrlje po celom licu. Ja sam je skidala sa Nivea kremom i Sephora sredstvom za skidanje šminke i brzo i lako se skine. Drugarica je skidala i sa Micelernom i kaže da je takodje zadovoljna jer se skida bez problema. Jako dobra maskara, šta više po meni odlična a vrlo povoljna. Ja sam je kupila na popustu, a sada vidim da je ta cena i ostala ista 350. dinara, tako da je njena redovna cena je 350,00 RSD ili 3,00 E i za tu cenu dobijemo 12. ml proizvoda.




Sada ću vam pokazati kako ona izleda na mojim trepavicama.

Posle prvog nanošenja izgleda ovako:



Zatim sam stavila još jedan sloj i stavila sam je i na donje trepavice.


Po meni lepše izgleda kada se stavi samo jedan sloj maskare, jer ih lepo definiše, podigne i znatno izduži. Sad, sve je pitanje ukusa i kako ko voli.



Cena: 350, RSD, 3,00 e

Da li bih je ponovo kupila: Da!

Da li bih je preporučila vama: Da!

Ocena ambalaže 1/10: 10!

Njena ocena 1/10: 10! 

Da li ste koristile ovu maskaru, i koju maskaru koristite? Kako ste zadovoljne njom?

2 коментара: