недеља, 26. јун 2016.

Essence Dugotrajni Ruž

Ruževi su ono što svaka žena rado koristi i voli. Još nisam čula da neko ne voli ruž ili karmin, kako ko voli da kaže. Danas vam pišem o njegovom veličanstvu Essence barely there 06 dugotrajnom ružu. Moram da vam priznam da ja mnogooo volim karmine u svim nijansama i.nema dana da ih ne koristim. Čak i kada sam kod kuće.

Ruž nam dolazi u čvrstom, plastičnom pakovanju koje na sebi ima prsten boje proizvoda koji se u njemu nalazi. To mi se jako dopalo jer u slučaju da imate više ruževa iz te kolekcije, ne morate da da skidate poklopac i tražite tu nijansu koju želite, samo pogledate prsten na pakovanju i znate da je to ta boja.
Proizvođač nam kaže: Ljubav koja traje. Jednostavno morate da se zaljubite u ove dugotrajne ruževe za usne od essence. Pružaju usnama intenzivnu boju koja traje nekoliko sati a pri tom ih ne isušuje. Svako će pronaći boju koju želi - od jarko roze i intenzivno crvene do prigušene bordo i diskretnih prirodnih nijansi. Essence logo na teksturi, kao i crno pakovanje sa prstenom u odgovarajućoj boji ruža, ne mogu da prođu neprimećeno!


Ja sam neko ko obožava boje, kada stavim ruž na usne da je pigmentisan i da se baš vidi na usnama. Ovo je jedan od takvih. Ja ga nanosim dva puta jer volim da mi na usnama izgleda tamnije. Vrlo je postojan, nekih pet sati ne morate dirati ni popravljati ništa, cak ni posle jela ili pića. Ima sjajnu mat, svetlo braonkastu boju koja divno izgleda na usnama. Sjajan odnos kvaliteta i cene je jos jedna pozitivna stvar kod njega. Nakon nanošenja ruža, usne neće da se isuše i baš onako lepo izgledaju, kao da smo tek stavili ruž a ne pre više časova. 


Da li bih ga preporučila vama: Da, divni karmini, pristupačni i kvalitetni.
Cena:  309,00 RSD ili 2, 51 e
Ocena proizvoda: 10
Gde ga možete nabaviti: U svim Lily i DM radnjama.

Da li koristite Essence kozmetiku? Šta mi preporučujete da probam?

2 коментара: