среда, 15. јун 2016.

VeneFit krem gel - Dermix

Pozdrav svima! Danas Vam pišem o proširenim venama i kako ih se rešiti ili dovesti u normalu.



Šta su to proširene vene ?

Proširene vene ili Variksi su izdužene, nepravilno proširene , izvijugane vene, kojima je promenjena struktura zida, i koji se kao ljubičaste ili plave izbočine javljaju na telu. Sam termin "Varikozni sindrom " je poznat jako malom broju ljudi koji nisu iz stručnih krugova, ali sigurno je da nema nikog ko se u životu nije susreo sa pojmom proširene vene. Proširene vene su vrlo često oboljenje, slobodno možemo reći najrasprostranjenije oboljenje savremenog čoveka. Od bolesti vena se leči 10-30% ukupne populacije, odnosno venska oboljenja su prisutna kod 50-55% odrasle populacije. Nakon navršene 60te godine učestalost venskih oboljenja po polu se izjednačava. Pouzdano je potvrđeno da 10% ljudi u svetu ima simptome hronične bolesti proširenih vena, a 1% ljudi u svetu posle 60-te godine ima vensku ulceraciju ( ranu ) - izvor.


Kako dolazi do pojave proširenih vena?

Do pojave proširenih vena - varikoziteta dolazi zbog genetske predispozicije, dugog stajanja, sedenja i u nekim fiziološkim stanjima kao što je trudnoća. 
Postoje dve vrste proširenih vena a to su površinske i dubinske.
Ja ću vam danas pričati o problemu površinskih proširenih vena i kako sam ja rešila taj problem.

          Sve mi, pripadnice lepšeg pola želimo da imamo lepe, negovane noge, bez proširenih vena. Pogotovo u letnjem periodu, kada je toplo vreme i kada se nosi lagana, kraća odeća ili možda kupaći kostim. Tada naše noge budu u prvom planu i problem sa proširenim venama se jasno vidi. Ja sam ih dobila skoro, postale su znatno izražajnije, videle su se čak i ispupčine na nogama što se meni ni malo nije dopadalo pa sam morala da skrivam taj deo nogu i da nosim odeću koja bi prikrivala moje noge, kako se vene ne bi videle. Ipak, ružno je da kod mlade osobe kao i kod starijih dama naravno, budu baš izražene vene na nogama. Zato sam počela da koristim VeneFit gel za proširene vene.


VeneFit krem-gel se koristi više puta dnevno, preparat naneti nežnim pokretima u smeru ka srcu. Venefit krem- gel sadrži aktivne sastojke iključivo biljnog i mineralnog porekla. Ono što se meni dopada jeste to da ga mogu primenjivati i trudnice. Preparat ne sadrži paraben niti druge štetne sastojke i nije testiran na životinjama. 

Proizvođač nam kaže da saponini i escin iz divljeg kestena u sadejstvu sa aktivnim sastojcima arnike ( brđanke) delotvorno sprečavaju upalne procese na nivou enodtela vena i kapilara čime se usporava dalja progresija varikoznog sindroma i pojava “ popucalih” kapilarnih spletova.Kompleks plemenitih biljnih ulja jojobe, karitea i vitamin E obezbeđuju vlažnost i tonus kože na d proširenim venama.
Aromatične komponente biljnog porekla efikasno i trenutno otklanjaju osećaj težine u nogama.
Redovnom primenom Venefita dolazi od postepenog nestanka mrkih pigmentacija u sklopu varikoznog kompleksa : prošireni venski kapilari postepeno blede, a novi se ređe javljaju.




Ja sam proširene vene dobila pre par meseci, malo je tu genetska predispozija uradila svoje, malo dugo stajanje zbog posla koji imam kući pa sam stalno u pokretu a mogu vam reći i zbog visokih cipela koje obožavam da nosim.
Pošto sam nešto morala da preduzmem kako bih se rešila tog problema, nabavila sem VeneFit kremu profesora Milojevića, za koju sam čula da je veoma delotvorna. I zaista tako i jeste, već nakon prvog nanošenja kreme vidi se ogroman učinak. Vene se u roku od dva minuta povuku i budu jedva vidljive. Nisam mogla da verujem da mogu tako brzo da se povuku i da ih nema. Nakon dužeg korišćenja rezultat bude sve bolji i bolji. Ni traga onim velikim venama koje su jako izražene i neprijatne. Krema se nanosi tako što se laganim pokretima razmazuje u smeru ka srcu. Ukoliko imate problem sa proširenim površinskim venama, sigurna sam da se nećete pokajati ako nabivite ovu delotvornu kremu.

Ukoliko budete želele ovu kremu da kupite, možete je nabaviti putem njihovog sajta klikom ovde, ako je kupite tu, kupovinom jedne kreme dobićete još jednu kremu gratis, kao i gratis dostavu. Znači, kupite jednu i na poklon dobijete još jednu VeneFit kremu. 


Cena ove kreme je: 1421, 00 RSD ili 11, 58 e.
Da li bih je preporučila vama:  Da.
Ocena proizvoda 1-10: 10

Da li ste koristile Dermix proizvode i koje?

1 коментар:

  1. Volim da citam recenzije koje nisu striktno vezane za sminku i kozmetiku vec se ticu i svakodnevnog zivota i potreba. Veliki broj ljudi iz moje okoline ima ovaj problem pa cu im bas preporuciti ovu kremu 😘😘😘

    ОдговориИзбриши