уторак, 29. август 2017.

Faux Leather Twin Tassel Crossbody Bag

 U paketu koji mi e stigao sa Gamiss sajta, našla se i torbica bronzane boje. Da li mi se i ovaj deo paketa dopao, pogledajte u nastavku posta. 

Torbca je stigla baš koju sam poručila, međutim ima mala odstupanja. Oblik torbice je isti, matt je uživo ali na sajtu izgleda baš bronzano, sa odsjajem. Malo mi je zasmetalo ali i ovako ću je koristiti za šetnje, odlazak do prodavnice ili neke druge svakodnevne potrebe. Nije mnogo velika a ni mnogo mala, baš taman za osnovne stvai koje su nam potrebne i koje uvek nosimo sa nama. 

Veoma je lepa, može se kombinovati uz mnogo toga. Možete je nositi kako na patike tako i uz potpetice. Sve je stvar izbora i ukusa. Ono što je najbolje a nisam vam rekla, trenutno je na velikom sniženju u možete je naći i u drugim bojama. Njena cena je svega 6, 42$
Možete je pogledati ovde za više informacija:  Faux Leather Twin Tassel Crossbody Bag.






Celokupnu ponudu sajta možete videti ovde: Gamiss.
Prilikom kupovine unesite sledeći kod i ostvarićete popust na celu kupovinu: GamissXie10
Nadam se da vam se dopada. Da li ste kupovale sa Gamiss sajta? Kakva su vaša iskustva? 

8 коментара:

  1. OMG this is so cool :D

    NEW TIPS POST | SPA DAY AT HOME?! Yes, Easy and Possible.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  2. WoW! Odlicna torbica , imas super fotke ;)


    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Torbica je tako divna. Zaista mi se dopada. Slike su ti perfektne kao i tvoj blog. http://myminiworldnina.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Ceco moja draga, uvek me odusevis stvarima koje porucujes!Imamo dosta slcian ukus tako da gotovo uvek delim tvoje misljenej! Torbicaje naprosto savrsena, verujem da ces uzivati u nosenju iste! Odlicna recenzija!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post.
    Torbica je preslatka. <3

    Tvoj sam novi član, ako želiš pogledaj moj blog i učlani se. <3

    http://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  7. Predivna torbica! Odličan post <3 <3

    kreativanblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Torbica je preslatka i mnogo mi se dopada jer je sivaa, a meni je siva omiljena bojaa. ❤❤

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши