четвртак, 10. август 2017.

Online Shopping On A Rosegal Site


Pre par dana stigao mi je još jedan prelep paket sa Rosegal sajta. Sadržaj paketa je veoma lep, možda i najlepši do sada kada se radi o kupovini sa ovog sajta. 

Stigao je desetak dana od poručivanja, jako brzo i vrednost paketa je bila 50$ a carina je naravno bila vredna pa je i ovaj paket otvarala i ocarinila sa 950, 00 dinara. Ali, ja se tome uvek nadam pa ne žalim uopšte. 

Ovaj put sam poručila torbu koju odavno merkam, ali sam se uvek plašila kakva će biti uživo jer volim velike torbe, a ova je manjih dimenzija. Stigla je dobro zapakovana a kvalitet iste me baš iznenadio. Jako je čvrsta, kvalitetnog materijala i divna je za izlaske ili neke poslovne prilike. Nije torba za svaki dan. Cena je 22,75$ pa ukoliko vam se dopadne imate moje preporuke. Jako mi se dopada. 
Više o njoj saznaćete ovde:  Metallic Zip PU Leather Tote Bag.



Drugi predmet koji sam poručila je organizator za šminku, njih takođe dugo gledam ali sam imala strah da ih poručujem, jer sam mislila da bi se slomili kada bi došli do mene. Izabrala sam ovaj organizator za početak jer sam prvo želela da organizujem svoje ruževe, stao je tu i po neki lak za nokte a sam organizator je vrlo kvalitetan. Očekivala sam providnu plastiku a dobila prelep organizator od akrila. Više je nego prelep i sigurno ću poručiti još. 
O njima ćete čitati u narednom periodu a ovaj možete pogledati ovde:  Display Stand Makeup Organizer - Transparent.




Pri kraju kupovine nije mi ostalo mnogo dolara na raspolaganju i sasvim slučajno ugledala sam crne, elegantne pantalone. Odlučila sam se da kupim njih. Veličina je 26, odgovara našoj veličini. Materijal je fin, topao i više su za neke hladnije dane. Jako su lepe, rastegljive i možete ih nositi u raznim varjantama oblačenja. Cena pantalona je samo 10, 75$. Više o njima možete saznati ovde:  High Waisted Supper Stretchy Skinny Pants.

Jako sam zadovoljna ovom kupovinom, posebno torbom i organizatorom. Imate moje tople preporuke za ovaj sajt kao i za ove predmete. 
Celokupnu ponudu sajta možete videti ovde: Rosegal.
Šta se vama najviše dopalo?

2 коментара:

  1. Odlican izbor, draga Svetlana! Odavno planiram da kupim jedan ovakav organizer, ali nikako da se skrasim i uzmem ga, ali vidim da je fenomenalan, i veoma koristan. Takodje, ova tasna je divna, jednostavna ali veoma lepa, i verujem da ce ti odlicno sluziti. Sjajna recenzija draga.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Great post dear! :)
    kisses...

    Soslu Badem by Dilek ...

    ОдговориИзбриши