четвртак, 24. август 2017.

Moj Šminkeraj: Noviteti #3

Pozdrav, drage dame. Zadnjih nekoliko dana, kupila sam dosta toga a dosta toga sam i dobila. Zbog toga sam odlučila da napišem post o novitetima, kako bi mogle sve na jednom mestu da vidite, jer o nekim proizvodima možda neću pisati recenzije zbog nedostatka vremena. Ukoliko vas nešto posebno bude zanimalo, pišite mi u komentarima kako bih znala o tome da vam pišem.


Kompanija Golden Rose Srbija i Danijela Commerce D.o.o., obradovali su me velikim paketom njihove kozmetike, čije ćete recenzije uskoro čitati na blogu detaljno. Kako je paket stigao iz dva dela, ja sam ga tako i slikala kako bi ste mogle lepo videti o kojim proizvodima se radi. Ovim putem im se zahvaljujem još jednom. A, vi mi pišite o čemu bi prvo volele da čitate?!

Sasvim slučajno, u Lilly drogeriji, videla sam jako velike popuste Essence kozmetike i kupila nešto što ranije nisam koristila. Ruževe sam već imala pa sam kupila još dve nijanse, paletu takođe imam u drugoj nijansi a puder sam kupila greškom. Smatrala sam da se radi o bronzeru, jer je stajao na polici sa bronzerima i tek kada sam stigla kući i vadila iz kese, videla sam šta sam kupila. Kako pudera već imam dovoljno, ovaj će ići jednoj od vas u narednoj nagradnoj igri.
U ovoj kupovini, našli su se i proizvodi za jači pol. Divno mirišu pa je to bilo presudno u kupovini, jer će ići nekome kao poklon. Radi se o Nivea Peni za kupanje i Clear Šamponu za kosu koji je namenjen masnom temenu glave, sklonom perutanju.
 Farmasi gel za kupanje koristim već neko vreme, prelepo miriše i bilo je vreme da se obnove zalihe. Lycia kremu za depilaciju sam kupila u apoteci, namenjena je osetljivoj koži.
 Oriflame kremu za ruke sam takođe kupila putem kataloške prodaje, jako lepo miriše, masna je i hidrira kožu satima nakon nanošenja. Zaista je predivna, miriše na čokoladu. Tu je Oriflame Epilex krema, koristi se nakon depilacije lica ili tela i moram vam reći da bolju u tu svrhu nisam koristila. Ukoliko vas zanima više, pišite kako bih znala da vam pišem o njoj.
 Došao je red i na parfeme, kako  su mi zalihe bile pri kraju odluka je pala na Avon Luxe parfem, koji mi je sada omiljeni. Tu su se našli i Avon Pure kao i Avon Percieve Dew. She is Sexy je moj omiljeni dezodorans, njega sam kupila takođe u Lilli-y.

Kosa je nešto čemu ja posvećujem mnogo pažnje i vremena, sklona je mršenju pa je nakon pranja prava muka raščešljati je. U tome mi pomaže Subrina Professional Special keartinska pena za oštećenu, suvu i neposlušnu kosu. Prethodnu bočicu sam potrošila pre skoro mesec dana, zbog toga sam ovu dobila od sestre na poklon. Zna šta volim. :-D 
Ove proizvode umalo da zaboravim da stavim u post, Makeup Revolution kozmetiku sam dobila od drugarice, dok sam ostale kupila. Na slici možete videti Makeup Revolution: Bronzer, Kremasti hajlajter kao i tečni hajlajteter. Flormar  korektor i Maybelline Colo SSAL Volum Express maskaru.
 Farmasi lakove za nokte sam takođe kupila od drugarice, koja se bavi kataloškom prodajom. Nisam znala kakvi su, ali ja ne bih bila ja kada ne bih probala. Jedan od njih možete osvojiti na mojoj stanici, u nagradnoj igri koja traje još par dana. 
Da li vam se dopadaju noviteti, da li koristite nešto od ovih proizvoda? Podelite vaše utiske sa nama.

20 коментара:

  1. Анониман24. 8. 2017. 09:57:00

    Sjajan post, draga moja. Noviteti su fantastični.

    laAdda | Q&A - postavljajte pitanja

    ОдговориИзбриши
  2. Ajoj, fenomenalan paket, odusevljena sam zaista! Predivni proizvodi, odlicno si nam ih predstavila, verujem da ce ti odlicno koristiti!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Predivni proizvodi. Uzivaj u njima. ❤

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, i ti si nam ove novitete odlično predstavila. 😘

    Pratim te, ako želiš uzvrati!

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Jedva čekam pročitati tvoje mišljenje o silikonskom blenderu.

    felizhanna.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. You have great collection of cosmetics!!
    I am following you , please follow me.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    ОдговориИзбриши
  7. Proizvodi su predivni. Tamnije boje lakova su mi prepreprekrasne. Odličan post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. ¡Hello!
    I love the post hehe, I just follow your blog, you hold mine?

    A hug :)

    ОдговориИзбриши
  9. divan tekst uz puno truda :)
    I ja sam napravila svoj blog volela bih da pogledas i da me zapratis ako ti se dopada, jos je u fazi izrade ali trudicu se da bude bolji 4

    https://oazalepote.blogspot.rs/

    ja sam tebe zapratila :)

    ОдговориИзбриши
  10. divno :) otvorila sam svoj blog, volela bih da pogledas https://oazalepote.blogspot.rs/
    inace, pratim te ovde :)

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post draga, fotografije su prelijepo uslikane! Uzvratila sam praćenje :)

    kreativanblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. LOvely product! Thanks for sharing!
    Anyway thanks for visiting mine, i am a new follower, hope you can follow me back


    xoxo
    ayu

    ОдговориИзбриши
  13. Ovaj mozaik puder deluje tako interesantno! :D


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post, slike su vrh!
    Imas divan blog! :)

    Sada te pratim, nadam se da uzvracas follow!♥

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Great post!
    Would you like to follow each other, if you do, tell me in the comments on my blog.
    kisses
    www.darijadujovic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. So many products! Very interesting post)

    I follow you)
    Welcome to my blog:
    daria-andrevna.blogspot.ru

    ОдговориИзбриши