уторак, 8. август 2017.

Online Shoping - Bardot Neckline Top With Drawstring Pants - Rewiev


Pozdrav svima, nadam se da ste se lepo rashladili i osvežili nakon kiše, meni su ove hladnije temperature odlično pale. Danas vam predstavljam trenerk koja mi je stigla sa kineskog sajta Shein.




Kao što vidite, reč je o online kupovini. Ja sam iskoristila priliku da je kpim na sniženju i polako se pripremam za hladnije dane. Reč je o dvodelnoj tenerci, veličine M, mislim da i mi S veličina više odgovarala ali ni ova nije mnogo šira. Na sajtu možete videti da izgleda kao klasična trenerke, međutim uživo je gornji deo kaći, tako da bi vam stomak bio go, ukoliko ispod nje ne obučete neku atlet majicu. Materijal je lep i prijatan, deblji je i ba za hladnije dane, (ne providi se). Košta svega 19$, dodatnih troškova carine nije bilo, stiga je za samo 14., dana od poručivanja. Možete je naći i u sivoj boji, koju ja takođe nameravam da kupim. Jako sam zadovoljna ovom kupovinom i pored toga što mi je donji deo mali širi. Sada da vidite kako izgleda na meni:





Na sajtu je možete pogledati ovde:  Bardot Neckline Top With Drawstring Pants,
Celokupnu ponudu sajta možete videti ovde: Shein.


6 коментара:

  1. Veoma interesantna kombinacija, jednostavna a opet veoma lepa , i to u mojoj omiljenoj boji. Bas mi se dopada kako ti stoji. Odlican post Svetlana!

    Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман8. 8. 2017. 13:20:00

    Vidim da si se ti već počela pripremati za hladnije dane, a ja uopšte i ne razmišljam o tome, haha. I gornji i donji deo trenerke mi se mnogo sviđaju, iako je gornji kraći, ali kao što si i ti rekla, može se ispod obući neka majica.

    laAdda | BTS #1: School Tag

    ОдговориИзбриши
  3. Pored toga što si supe, fantastično izgledaš. Sve pohvale.
    Što se tiče outfita nemam šta da kažem. Crno je moj definitivni izbor, a tebi savršeno pristaje, iako moram naglasiti da je crveno nešto što je, definitivno, drugo TI :)
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se dopada trenerka. Oduševljena sam, a u kvalitet iste ne sumnjam. Vjerujem da će ti poslužiti i da ćeš uživati noseći je ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  5. Odlično izgleda bluza! :)

    http://www.couture-case.com/

    ОдговориИзбриши