понедељак, 21. август 2017.

Moj Šminkeraj: INGRID HD Beauty Innovation Shimer Puder -KiP


Kao rumenilo ili bronzer, hajlajter igra veliku ulogu kada je šminkanje u pitanju. Bilo da se bavite šminkanjem ili volite da šminkate samo sebe, odličan hajlajter je teško izabrati i pronaći. Ukoliko ste u potrazi za hajlajterom koji će ulešati vaše jagodice i obraze, ostanite tu i pročitajte moje utiske o Ingrid Beauty Innovation Shimer Puderu, hajlajteru za lice.
Moj prvi hajlajter koji sam kupila bio je pogrešan potez, nisam imala iskustva pa sam umesto hajlajtera dobila sasvim drugi proizvod. Od tada sam ih probala mnogo, kako tečne tako i hajlajtere u kamenu, spoznala njihove prednosti i mane i definitivno je hajlajter u kamenu moj favorit. 


Obožavam hajlajtere jer mislim da mnogo doprinose lepom makeup looku, on je tu da istakne one lepše delove lica, zahvaljujući njemu lice izgleda sveže i odmorno; ima diskretan sjaj i to je ono što pravi hajlajter izdvaja od drugih.
Upravo takav je Ingrid Shimer puder- hajlajter jer su njegove čestice izuzetno sitne, pa nisu upadljive nakon nanošenja na lice i makeup izgleda diskretno a ipak primećeno. Moderna formula sa arganovim uljem intenzivno hrani, zateže i hidrira vašu kožu, preporučuje se svim tipovima kože a savršen je i za konturisanje lica.

Ovaj proizvod nam dolazi u plastičnoj ambalaži sa providnim poklopcem, sadrži čak 25 g proizvoda. Dovojno da ga koristite naredne dve godine. Rok upotrebe je Maj, 2019-te, sasvim dovoljno vremena da ga potrošim, jer se jako sporo troši.

Na sajtu je opisan kao kompakt puder, možete ga koristiti i preko celog lica sa nekom kubaki četkicoma kako bi  imali divan i diskretan izgled lica, upravo zato što u sebi nema krupnih čestica u vidu šljokica. Tekstura pudera je vema svilenkasta, nežna i lagana pa ga na licu gotovo i ne osećate. Možete ga koristiti i bez podloge za šminkanje, i sa podlogom i preko tečnog pudera, izbor je na vama a svakoko koji god bio, sigurna sam da nećete pogrešiti. Ukoliko ipak volite veći sjaj, naprskajte četkicu fiksatorom a zatim nanesite na lice, efekat će biti izuzetno jači. 

Kupovinom ovog proizvoda imate bezroj mogućnosti a njegova cena je više nego povoljna. Kao i kod ostalih Ingrid proizvoda, i za ovaj smatram da vredi mnogo više.

Nanosi se veoma lako i ravnomerno a da se pri tom veoma malo trusi, mnogo manje nego proizvodi nekih poznatijih brendova. Meni se najviše dopao jer na licu izgleda diskretno i u sebi nema krupne šljokice. Upravo zbog toga možete ga koristiti kako za dnevno tako i za večernje šminkanje. Ima veoma lep i blag miris koji se meni jako dopada.

Ukoliko želite da vaše lice izgleda blistavo i odmorno, da sakrijete tragove umora i proširenih pora, jednostavno da zablistate ili izgledate mlađe, ovo je definitivno proizvod za vas.

Cena ovog proizvoda je 595, 00 dinara i možete ga kupiti u svim bolje snabdevenim parfimerijama, kao i na sajtu Kozmetika I Parfemi RS.
Uz kupovinu još nekog proizvoda čija ukupna vrednost prelazi 1000 dinara, dobićete dostavu kozmetike potpuno besplatno.


Da li ste probale ovaj hajlajter? Podelite vaše utiske sa nama. 

7 коментара:

  1. Obozavam Ingrid kozmetiku i uvek joj se rado vracam. Do sada sam citala dosta recenzija na temu upravo ovog proizvoda ali ga nikada nisam probala te me je zanimalo i tvoje misljenje! Hajlajter izgleda i vise nego povoljno a sasvim delotvorno i korisno! Dopada mi se! Sjajna recenzija Svetlana!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi se dopada post😍 Veoma si lepo opisala proizvod i svidja mi se sto si stavila cenu jer to cesto ne mogu da pronadjem.. Zapratila sam tvoj blog i nadam se da ces ti pogledati moj💘
    lovelygirlsblog1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. ja imam problem sto se tice highlightera, svaki moram imat haaha, nazalost ingrid kozmetiku jos nisam isprobala, ali svakako zelim, i ovaj highlighter mi s cini predivan.
    recenzija je odlicna, fotografije savrsene, svaka cast

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  4. Great post dear! :)
    kisses...

    Soslu Badem by Dilek ...

    ОдговориИзбриши
  5. Izgleda predivno iako se nisam susretala sa ovom kozmetičkom markom voljela bih jednog dana isprobati i njihove proizvode.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  6. Njabolji hajlajter koji sam imala do sada !

    ОдговориИзбриши