четвртак, 3. август 2017.

Online Shopping on a site Rosegal - Kupaći kostim, Peškir, Šorc, Trepavice i Nakit


Pozdrav lepe moje, nadam se da ste se udobno smestile i dobro rashladile jer je vreme pretoplo i zaista ne znam kako ćemo izdržati. Danas vam predstavljam još jednu svoju kupovinu sa Rosegal sajta. Ukoliko me do sada niste pratile, dostava sa ovog sajta je potpuno besplatna. Međutim, kako je paket bio težak  preko 1 kg, ovaj put mi je carina otvarala isti i naplatila oko 12e.
Sve je bilo jako dobro zapakovano, posebno u svojim kesama naravno, i ono što vam mogu reći je da sam zaista oduševljena predmetima koji su mi stigli. Pa da počnemo sa predstavljanjem jer ih ima više.



Ono čemu sam se najviše radovala jesu kupaći kostim i peškir (ili prostirka) za bazen ili plažu. Jedva sam čekala da mi to stigne, jako sam probirljiva po pitanju kupaćeg kostima i ovo je zaista idelan model za mene. Nema push up, veličina je M i srazmerna je našoj veličini, dok je donji deo kupaćeg kostima malo dublji i ukrašen trakicama. Materijal je jako lep, mek i prijatan. Zaista je pokupio sve moje simpatije a cena je sasvim povoljna i košta svega 13, 80 $ - oko 1000 dinara. Više informacija o njemu možete videti ovde:  Stylish Spaghetti Strap High Waist Hollow Out Underwire Bikini Set For Women - Black.



Kada sam poručivalala peškir nisam ni slutila da će biti tako veliki i lep, jer nisam gledala dimenzije na sajtu. Kada je u pitanju Rosegal sajt, dimenzije gledam samo kada su u pitanju torbe jer mi sve njihove veličine M, sasvim odgovaraju. Međutim, peškir je stvarno ogroman, ali je materijal nekako tanak. Više liči na čaršaf pa sam mislila da neće dobro upijati vodu. Ali, kada sam ga na bazenu upotrebila usledilo je još jedno oduševljenje. Dovoljno je veliki da ga obavijemo skroz oko sebe i upija bolje nego klasični peškiri. Ukoliko se odlučite da ga kupite, imate moje tople preporuke. Veličine peškira možete birati same, od S do 2XL, cena je 15 $.
Više informacija možete videti ovde:  Sea Tide Red Lip Eyelashes Beach Throw.




Leto je i letnja garderoba je više nego potrebna, zbog toga sam odlučila da poručim jedan šorc, odnosno bermudice do kolena. Kada poručujem sa sajtova uglavnom gledam da to ne bude teksas jer materijal zna da bude loš, međutim ovo je baš pravi teksas i prijatan za nošenje. Veličina je broj 26.  i odgovara našoj veličini, međutim za moj ukus malo su više iscepane nego što treba. Ukoliko imate preplanuli ten prelepo će vam stajati, ako volite ovakve odevne predmete. 
Trenutno je na sniženju  i košta svega 14$ - oko 1100 dinara, sve detalje možete videti ovde:  Ripped Denim Knee Length Bermuda Shorts.



Sada prelazimo na lepši deo porudžbine; veštačke trepavice su jako popularne i ja sam odlučila da kupim jedne za sebe. Baš su guste, imaju veliki volumen i prelepo izgledaju. Pakovanje istih je predivno, ukrašeno ružicama i prosto mami na kupovinu. Nisam ih još koristila pa ne mogu da vam kažem više o njima, detaljne utiske očekujte uskoro na blogu. Cena ovog seta od pet pari trepavica je 2,3$ - oko 200 dinara.
Više o njima možete saznati ovde:  Professional Makeup Exaggerated Stage Fake Eyelashes.


I za sam kraj posta vam predstavljam nakit koji sam poručila, radi se o setu nakita boje srebra koji se sastoji od ogrlice, narukvice, prstena i minđuša. Nakit uživo izgleda mnogo lepše nego na sajtu, a u njemu imate sve što vam treba za neku svečaniju odevnu kombinaciju. Prsten je podesiv po visini a minđuše su veoma čvrste pa nema straha da će se polomiti. Cena celog seta je 3,62 $.
Više o njemu saznaćete ovde:  A Suit of Hollowed Circle Jewelry Set - Silver.

Nadam se da vam se dopala moja kupovina i da ste uživale u čitanju. Kompletnu ponudu sajta možete pogledati ovde: Rosegal.

Šta vam se najviše dopalo?




http://www.rosegal.com/jewelry-set/a-suit-of-gorgeous-circle-necklace-bracelet-ring-and-earrings-for-womampaign=or

1 коментар:

  1. Odlične stvari. Ono što sam te htjela pitati jeste da li je poštarina stalno besplatna ili je samo u ovome trenutku? ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши