среда, 30. август 2017.

Zip Fly Distressed Frayed Hem Denim Shorts


 Sa Rosegal sajta stigle su mi i bermude za jači pol. Nisam ranije kupovala donje delove za muškarce ali pošto me par vas pitalo za veličine odlučila sam da ih poručim.
Poručila sam broj veće, za svaki slučaj i ispostavilo se da je to bila ispravna odluka. Jer ove pristaju baš po većim merama za jedan broj. O kvalitetu nema potrebe da pričam, jer su višše nego kvalitetne. Kroj je jako lep a uži vo su i svetlije. Radi se o plavim i tamno plavim teksasu a kada se obuke budu malo iznad kolena. Jako su lepe i moderne a kvalitet odličan. 



Bermude možete pogledati ovde: 
Sajt pogledajte ovde: Rosegal.
Iskoristite popust unošenjem koda: Rosegalxie.

5 коментара:

  1. Ajme, ovaj šorts je sjajan! Obozavam teksas kratke pantalone! Sigurna sam da će ih divno iznositi! Takođe, slažem se kada su u pitanju brojevi, uvek treba izabrati broj, cak u slucaju devojaka i dva broja vece. Ja u nasem brojevima nosim 2xl dukseve, dok tamo moram da porucim 4xl, nekad i 5. Bruka! Hah! Odlicna recenzija draga!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Super post.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Amazing post dear, so original!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши