понедељак, 26. децембар 2016.

Dresslily Reviw #2

Drage moje, moram vam priznati da sam se jako radovala ovom paketu sa Dresslily sajta. Već sam poručivala sa ovog sajta ali moram vam reći da sam se sada nekako najviše oduševila. Da ne bih dužila sa pričom, da vam pokažem odmah šta sam to poručila i kako izgleda kod mene. 

Mislim da ste ovaj duks već videle na mojim vish listama, odavno ga gledam i sada sam ga poručila. Isti je kao na sajtu, jako je topao. Možete ga nositi ispod jakne a možete ga nositi i kao jaknicu za vreme toplijih dana. Mislila sam da je malo deblji, tako mi se činilo na slici mada i ovako je pun pogodak. Crne je boje, sa kapuljačom i džepovima. Veličina je M i savršeno odgovara našoj M veličini. Baš mi je knap, što bi rekli i jako je topao. 
Kod mene izgleda ovako a detalje o njemu pogledajte klikom na: ---> Turn down collar zipper button design women.
Samo da vam kažem da je trenutno na sniženju od čak 50%.
Navikle ste već u mojim postovima da vidite i nešto za jači pol. Ovaj put to je elegantna, teget košulja. Veličina je takođe M, plašila sam se jedino da rukavi ne budu kratki kada sam je videla i bolje bi bilo da sam ipak uzelela L. Tako da ako želite da poručite uzmite za broj veću. Mnogo je lepa, zakopčava se na dugmiće koji idu ukoso. Dosta drugačiji i lep model u odnosu na one koje sam do sada gledala. Ako želite nekoga da obradujete ili iznenadite, detalje o njoj možete videti klikom na: ---> Long Sleeves Shirt.
Meni omiljeni deo porudžbine jesu ogrlica i četkice. Ogrlica je boje srebra, cela je ukrašena cirkonima koje ja obožavam. Ide skroz uz vrat i nije kruta kao što izgleda, rastže se pa se bez problema stavi oko vrata. Poručila sam je kako bih je nosila za doček nove godine, pa lepše slike očekujte posle nove. Detalje o ceni i bojama možete videti klikom na: ---> Wedding Jewelry Choker Necklace.
I za sam kraj ono što sve mi mnogo volimo a to su četkice. Izabrala sam crno-zlatne a boju možete birati same. Dlaka na njima je bela i jako meka. Set se sastoji od tri četkice za konturisanje lica i pet četkica za nanošenje senki. Dlaka nije opadala ni pre ni posle pranja istih i baš su meke i nežne. Više o ny6jima možete saznati klikom na:---> Makeup Brushes Set.
Nadam se da vam se dopada bar nešto iz ovog posta, volela bih da čujem i šta?! 

Celokupnu ponudu nakita, garderobe, obuće i aksesoara možete videti klikom na sajt: --> Dresslily.

2 коментара:

  1. Meni naravno četkice uvek u prvi plan budu.. tako da mi se četkice jako svidjaju. Duks me je bas interesovao, lepo ti stoji! Malo mi na njihovoj fotografiji deluje kao jaknica više, ali možda treba da se uzme broj veće da bi izgledalo kao jaknica. U svakom slucaju super ti stoji!
    Sto se nakita tiče jedva čekam da vidi kako izgleda na vratu 😁
    Super si izabrala!!

    ОдговориИзбриши