четвртак, 29. децембар 2016.

DressLily Site - Wish List #3

Kako se moja saradnja sa DressLily sajtom nastavlja, ja sam izabrala neke malo drugačije predmete da vam pokažem. Na DressLily sajtu možete kupiti pribor za šminkanje, garderobu za dame i jači pol, obuću, nakit aksesoare kao i još mnogo zanimljivih stvari za uređenje kuće. Dostava sa Dresslily sajta je besplatna za sve.
 
Prvo na mojoj listi jesu ove četkice. One su od skoro jako popularne kod nas, meni izgledaju praktično i pošto sam mnogo radoznala rešila sam da se one nađu u mojoj porudžbini. Detalje o njima pogledajte na linku: ---> 5 Pcs Nylon Toothbrush Shape Makeup Brushes Set With Brush.

Sledeće što mi se dopalo jeste narukvica boje srebra. Jako je povoljna i meni izgleda dosta zanimljivo. Više o njoj saznaćete na linku: ---> Bracalets.

Nisam odavno gledala obuću na ovom sajtu i sada su mi privukle pažnju ove cipele. Imaju visoku potpetivu i kaiščić pomoću koga se zakopčavaju. Deluju mi udobno i mogu se nositi u posebnim prilikama, kako uz pantalone tako i uz haljinicu. Cena je slična našim cenama i više o njima možete saznati na linku: ---> Women s` Pumps.
 
Malo više sam istraživala sajt i naišla na neke jako zanimljive tapete ili stikere za uređenje doma. Izbor je zaista veliki, ima i za mališane i za nas odrasle zaista dosta različitih i maštovitih stikera. Meni se dopada ovaj i planiram da ga poručim u narednom periodu. Za detalje i izbor boja kliknite na link i saznajte više: ---> Cartoon Moon And Flower Faerie Pattern Diy Wall Sticker.

Kompletnu ponudu svega možete videti na DressLily sajtu. Nadam se da vam se se dopada moj izbor.


1 коментар:

  1. Svidjaju mi se ovi stikeri za zidove, ako su to stikeri. Bas interesantna stvar, i to moze bas lepo da osvezi svaki prostor!
    Za cetkice necu ni da komentarisem! Jako mi se dopadaju!!
    A cipele mi bas interesantno izgledaju, samo ne znam da li si vec uzimala obucu i da li je kalup slican nasem?
    Divne zelje, nadam se da ces naruciti :)

    ОдговориИзбриши