понедељак, 19. децембар 2016.

Hedera Vita Anticelulit Gel

Već neko vreme želim da vam pišem o Hedera Vita Anticelulit gelu, ali sam odlagala to jer nisam znala na koji način da vam predstavim ovaj proizvod jer nisam kompetentna osoba za to.
O Proizvodu:
Kombinacija visoko kvalitetnih aktivnih sastojaka iz prirode u HEDERA VITA GELU PROTIV CELULITA deluje na poboljšanje prokrvljenosti površinskih slojeva kože i direktno utiče na razgradnju celulita.
Svakodnevnim utrljavanjem gela na kritična područja, zahvaćena celulitom, nagomilana voda i toksini se izbacuju iz tela a koža je zategnuta i čvrsta.
Efekat u eliminisanju celulita postiže izuzetno kvalitetna kombinacija isključivo prirodnih sastojaka kao sto su aromatično ulje cimeta, bršljana, ruzmarina…
Kombinacija aktivnog i stimulativnog dejstva koji pružaju krupno usitnjena zrnca kafe postižu da koža dobije svež izgled a vaša silueta je lepša i imate trenutni osećaj lakoće.

Pre nego što vam prenesem svoje mišljenje, moram da vam kažem da ja nisam najkompetentnija osoba za testiranje ovog proizvoda, jer sam mršava i nemam problema sa celullitom. Napisaću Vam svoja zapažanja a da li ćete kupiti anticečulit gel odluka je na vama. Gel ima jako prijatan miris, miriše na cimet i nakon korišćenja gela miris se zadržava na koži. Ima ove malo krupnije čestice koje se primete na koži nakon nanošenja gela. Kada sam nanela gel na kožu imala sam prijatan osećaj, kao kod korišćenja bilo kog drugog proizvoda za negu tela. Osećaj je vrlo prijatan ali ja nisam stručna da kažem nešto više jer zaista nemam problem sa celulitom. Ne sumnjam u delovanje ovog proizvoda jer sve što koristim od Hedera Vita kozmetike je jako kvalitetno i to što sam do sada koristila sve mogu toplo da preporučim bez razmišljanja , ali što se tiče anticelulit gela odluka je na vama.

Cena anticelulit gela je 380 RSD ili 3,1E i dobijamo pakovanje od 300 ml proizvoda.
Možeze ga nabaviti u DM-u kao i u  Univerexport objektima. 

1 коментар:

  1. Meni super izgleda! A cena mu je stvarno pristupacna! Samo da li ima efekta? Moracu da probam! A svidja mi se sto na cimet mirise, obozavam cimet! Divno!

    ОдговориИзбриши