уторак, 13. децембар 2016.

Leana Prirodna Kozmetika - Univerzalna Krema


Nedavno ste imali priliku da na blogu čitate o Leana - Prirodnoj Kozmetici, ukoliko niste pročitale post to možete učiniti klikom na: Leana - Prirodni Sapuni.
Nebi bilo loše još jednom reći da je Leana Prirodna kozmetika nova na našem tržištu i da se bavi prodajom ručno pravljene kozmetike od najkvalitetnijih sastojaka. 
Danas pričamo o univerzalnoj kremi za lice i telo. Krema nam dolazi u simpatično upakovanoj, staklenoj teglici u kojoj dobijamo 60 ml čvrstog proizvoda.

Sastav kreme:

Shea puter, kakao puter, kokosovo ulje, vitamin E, eterično ulje lavande. Ne sadrži parabene, sulfate niti druge štetne sastojke.

Ima blag, prijatan miris koji mene podseća na lavandu, nakon nanošenja kreme miris lagano izvetri. Tekstura kreme je jako čvrsta ali kada kremu nanesemo na lice ili dodje u dodir sa kožom, izgleda tako kao da smo stavili ulje na lice. Celo lice se sija i izgleda sveže, preporučila bih korišćenje kreme samo u kućnoj varjanti zbog tog sjaja koji ima. Krema mi nije izazvala nikakve iritacije niti neželjene efekte. Koristila sam je posle skidanja šminke jer lepo hidrira i hrani kožu kao i posle depilacije i kupanja. Volim osećaj posle korišćenja ove kreme, kada mi koža bude jako nežna, meka i vrlo malo mirišljava. Inače, kremu možete kupiti i u većem pakovanju kao i u kombinaciji sa drugim proizvodima.
Kremu sam koristila svakodnevno jer baš prija mom licu, imam izrazito suvu kožu lica i volim kada mi lice nije suvo jer nakon nanošenja kreme lice bude hidrirano, sija i tako izgleda sveže i zdravo.

Cena kreme od 60 ml je 450 RSD dok je cena kreme od 70 ml - 500 RSD. Možete je kupiti na facebook stranici Leana Prirodna Kozmetika. Katalog sa proizvodima ove kozmetike je u pripremi ali za sve dodatne informacije i porudzbine slobodno se obratite damama na stranici Leana. Na mojoj facebook stranici trenutno je velika novogodišnja nagradna igra u kojoj možete osvojiti Leana sapun na daščici bankaira. 
Da li ste koristile Leana kozmetiku, kakvi su vaši utisci? 

1 коментар:

  1. Nisam probala ništa od ovog brenda. Zahvaljujući ovom tvom postu vrlo sam radoznala da to uradim. :)

    ОдговориИзбриши