петак, 23. децембар 2016.

SheIn Site New Year's Wish List


Praznici nam stižu a praznična euforija je odavno tu. Vidim da volite postove sa listama zelja sa stranih sajtova kao i recenzije istih, zbog toga sam odlučila da napišem još jednu listu želja sa Shein sajta, možda još niste kupile poklone ili sebi nešto pa vam na taj način malo pomognem.

Ukoliko idete u neki restoran ili kafić za doček, moja preporuka van je ova elegantna haljina sa golim leđima. Jako je lepa, povoljna i dopada mi se što prati ljniju tela. Detalje o njoj možete videti klikom na: ---Dress.
 
Moju opsesiju torbama ste već shvatile, ako moram da biram izabrala bih ovaj set od dve torbe. Jedna je veća i može se koristiti i za izlaske i svakodnevne potreba dok je druga otmena i elegantna pa se može nositi za posebne prilike. Više o njima klikom na: ---> Bags..


Kada bih birala ovu haljinu i torbu bio bi mi potreban i sako ili blejzer. Crna boja je uvek u trendu a meni se dopao ovaj blejzer na slici. 
Baš je po mom ukusu, elegantan i otmen. Detalje o njemu pogledajte klikom na: ---> Blejzer.
Praznici, vreme kada je jako hladno a da bi nam bilo toplije potrebna je kapa da nam greje glavu. Ja bez kape nigde ne idem, kod nas su sada popularne ove kape sa ćubicom. Meni se ova boja jako dopada a izbor boja i cenu možete videti klikom na: ---> Biege Pom Pom Hat.
 
I za sam kraj posta, četkice koje se kod nas sada najviše koriste. Ne znam kako funkcionišu ali deluju mi obećavajuće. Set je veliki, obuhvata četkice za puder, konturisanje i senku. Detalje o njemu saznajte klikom na: ---> Makeup Brush Set.
 

Dostava sa Shein sajta je besplatna, celokupnu ponudu garderobe, obuće, nakita i aksesoara možete pogledati klikom na: ---> SheIn.



2 коментара:

  1. Super izbor! Sve mi se svidja! i sve bih ovo i ja izabrala. Bas lepo!

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post i super su stvari sa ovog sajta gledala sam mnogo videa ;) kako si stupila sa njima u kontakt?

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши