субота, 3. децембар 2016.

Novembarski Favoriti

Na kraju svakog meseca pišem post o favoritima i kozmetici koju sam tog meseca najviše koristila. U novembru sam probala neke nove proizvode i korisrila ih dosta često tako da danas vam predstavljam upravo njih. O većini proizvoda nisam pisala, nisam stigla. :) Danas ću reći samo par rečenica o svakom a u narednom periodu očekujte detaljne utiske.

Bugarska Ruža Maska za kosu koja divno neguje i čini moju kosu nežnom i mekom se prva našla na ovoj listi. Obožavam ovu masku jer mi baš odgovara, više o njoj možete pročitati ovde: Regenerišuća Maska Za Kosu.
Hedera Vita Pentanol Emulzija, melem za negu zdrave i regeneraciju oštećene kože. Pomogao mi je jako kod opekotina koje sam imala i o njemu čitate uskoro.
U poslednje vreme mi se jako suše usne i u tim danima samo želim da isetim da nisu suve. Ovaj sjaj sam najviše koristila kada sam izlazila iz kuće, jako je lagan, nežan i nije napadan. Usne deluju lepo i blago naglašeno. O njemu u nekom od narednih postova.
U novembru sam imala priliku da napokon probam Max Factor X tečne pudere, odnosno Miracle Match i Miracle toch foundation. Oba su jaako dobra, jedan malo manje za večernje događaje ali saznaćete sve uskoro o njima i kako su se pokazali ali ovo mesto svakako zaslužuju oba.

To je bilo to što se tiče novembarskih favorita, da li koristite neki od ovih proizvoda? Podelite sa mnom vaše utiske. Uskoro počinje velika novogodišnja nagradna igra na blogu i stranici, obavezno se pridružuti jer su nagrade jako lepe.


5 коментара:

  1. Volela bih da probam Max Factor pudere :) A The One sjajevi su stvarno prelepi.

    ОдговориИзбриши
  2. Super su ti favoriti! I ja bih trebala da odvojim par proizvoda, ovog meseca sam dosta njih probala :) Sta da kazem drugo, nego da jedva cekam recenziju o ovim proizvodima iz favorita!!!
    Ljubim te!

    ОдговориИзбриши
  3. Volela bih da pročitam nešto više o toj emulziji.
    Nisam probala MaxFactor pudere o kojima sam čitala fine recenzije uključujući i tvoje favorite sada.
    http://mirjanasite.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши