понедељак, 26. децембар 2016.

Favoriti Godine - Moj Šminkeraj

Bližimo se kraju godine, još jedna lepa godina je iza nas. Za danas sam spremila godišnje favorite, nije mi bilo teško jer su se ti proizvodi sami izdvojili po svom kvalitetu.
  • Prvi proizvid koji sam ja tokom ove godine svakodnevno koristila jeste Burra Body Milk hidratantno mleko za telo. Jako je lepo, nežno, prelepo miriše i pruža koži dodatnu negu i hidrataciju koja joj je potrebna. Više o njemu možete saznati ovde: ---> Burra Body Milk Regeneriše i Štiti
  • Oriflame višenanensko ulje me je jako pozitivno iznenadilo, može se koristiti za negu kose, tela ili opuštajuću masažu. Predivno neguje kožu i daje joj divan sjaj, najviše sam ga koristila za vreme leta jer mi se tako koža lepo sijala i bila negovana. O njemu više možete saznati ovde: ---> Oriflame Višenamensko Ulje.
  • Subrina Proffesional Keratinska pena za kosu, jako mi je pomogla u raščešljavanju moje suve, zamršene kose pre feniranja. Nanosi se na vlažnu kosu i zaista mnogo pomaže u ovoj situaciji: ---> Subrina Proffesional Keratin Perfect Foam.
  • Što se tiče sapuna to je moj omiljeni Dermix univerzalni sapun, trenutno sam ga skoro potrošila pa ga iz tog razloga nisam slikala.
  • Hedera Vita noćna antiage krema za lice. Toliko je volim da je nekada koristim i tokom dana. Lagana tekstura lepo neguje lice, umanjuje borice i jako je hidratantna. Više o njoj na linku: ---> Hedera Vita Noćna Krema Protiv Bora.
Sada prelazimo na dekorativnu kozmetiku, nje ima znatno više ali jednostavno moram sve proizvode da stavim.

  • Max Factor Miracle Touch i Max Factor Miracle Match puderi su jedno savršenstvo. Odlično pokrivaju, lagani su na licu i deluju baš prirodno kada se nanesu. Više o Miracle Touch možete pročitati ovde: ---> Max Factor Miracle Touch Liqid Illusuon.A, o Max Factor Miracle Match čitate ovih dana.
  • Burra BB krema je moja omiljena BB krema. Ima odličnu moć prekrivanja, daje licu lep ton i ne izaziva nikakve iritacije.  Pruža licu svež i blistav izgled. Jako lagana krema, mislim da prosto mora svima da se dopadne. Više o njoj možete pročitati ovde: ---> Burra BB Tonirana Krema.
  • Essence Paleta za konturisanje lica je pravo zadovoljstvo. Deluje malo ali jako sporo se troši i na licu izgleda prirodno. Utiske o njoj možete pročitati ovde: ---> Essence Shape Your Face Contouring.
  • Artdeco puder u kamenu koristim jako dugo, smatram da je ovo najbolji puder u kamenu koji sam do sada probala. Savršeno pokriva, može se koristiti i za konturisanje lica i dosta je lagan. Više o njemu u postu: ---> Artdeco Powder.
  • Maybelline Vivid Liqid Matt tečni ruž, nije matt kao što proizvođač kaže ali je jako senzualan i daje usnama efekat punih usana. Dugotrajan je i na usnama izgleda jako lepo. Više o njemu klikom na: ---> Maybelline Vivid Matte Liqid Rabel Red.

  • Loreal Tečni Dugotrajni Ruž, prelepa nijansa kojom se usne lako oblikuju i bez olovke. Ima praktičnu četkicu kojom se ruž lako nanosi. Više o njemu za par dana.
  • Golden Rose Velvet Matte Ruž, zasenio me svojom punom bojom i dugotrajnom formulom. Predivna linija ruževa i veliki izbor nijansi. Više o njemu možete pročitati u postu: ---> Golden Rose Velvet Matt 22.
  • Golden Rose Rich Color lak za nokte. Zaista jedan od retkih lakova koji stoji na noktima i po nedelju dana a da se ne kruni i spada. Ima raskošnu boju i na noktima izgleda fenomenalno. Utiske o njemu možete pročitati ovde: ---> Golden Rose Rich Color Lacqer.
Toliko od mene što se tiče godišnjih favorita, ima ih dosta ali svi su zaslužili to mesto. Da li se neki od ovih proizvoda  našao u vašim favoritima?

5 коментара:

  1. Obozavam da citam ovakve postove. Nisam probala sve ali si me zainteresovala za Burra BB kremu.
    mirjanasite.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični favoriti! Jedino mi je pravo razočarenje Essence paletica, kontur nijansu koristim a za rumenilo i mat hajlajter nemam reči hvale (a baš sam se radovala narandžastom rumenilu :D), mnogo bolji izbor mi je Catrice paleta za konturisanje, jest da nema rumenilo ali kontur i hajlajter (šimerasti) su možda moje najveće iznenađenje ove godine (kada su u pitanju palete za konturisanje). <3

    ОдговориИзбриши
  3. Delimo isto mišljenje što se tiče palete, mene je kontur jako pozitivno iznenadio dok hajlaj kao da ga nema kada se nanese. Ja sam samo zbog kontur nijanse i kupila, bilo mi je bitno da ona radi svoj posao. Hvala na preporuci za Catrice, baš sam planirala da je kupim ali nisam znala kakva je. :-) <3>

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19. 3. 2017. 09:30:00

    Burra BB nisam probala jos uvek. Meni su inace BB i CC kreme zakon.Nemam problematicnu kozu,ali.. preosetljiva je i javi se reakcija na gotovo sve sto nanesem na lice.No obzirom da tvoju recenziju,moracu da probam.

    ОдговориИзбриши