недеља, 4. децембар 2016.

Zaful Sajt - Šta izabrati?!

Danas sam malo gledala ponudu na Zaful sajtu, nisam dugo otvarala taj sajt i primetila sam da imaju veliko snizenje na pojedine stvari kao i da im je ponuda garderobe i obuće za zimu jako lepa. Posebno su mi se dopali ukrasi za novu godinu kao i stikeri za uređenje doma. Pa ukoliko vam treba nešto od toga, celu ponudu možete videti na sledećem linku: ➞ Zaful.
Izdvojila sam par stvarčica koje su mi se jako dopale, nešto od toga sam i poručila a kakve su stvari videćemo za nekoliko nedelja. Sada, da vidite šta mi se dopalo. :)

Jaknice, jaknice, jaknice njih nikada dosta. Izabrala sam jednu jaknicu koja je sada na velikom sniženju i može se nositi na proleće ili kada nije mnogo hladno. Ja bih je nosila i za večernje izlaske jer je jako lepa. Detalje o njoj možete videti klikom na: ➞ Jaknica.
Retko kada gledam obuću na sajtovima, sada sam zapazila jedne lepe i tople rekla bih, čizmice. Čizmice su sa krznom i idu baš uz nogu. Za naredne dane su pun pogodok jer su crne pa se mogu kombinovati uz mnogo toga. 
Detalje o ceni i veličinama možete pogledati klikom na: ➞ čizmice.
Morala sam da vam pokažem ovu ukrasnu lampu koja menja boje. Zista je predivna i za dnevni boravak ili dečiju sobu je prelepa. Mada je lepa i kao poklon dragoj osobi. Po meni nije skupa i ja bih je platila i više. Detalje možete videti klikom na: --> Lampa Koja Menja Boje.
Pored garderobe i obuće na sniženju je i pribor za šminkanje. Ove četkice su za nanošenje pudera ili konturisanje lica i isplati se zaista poručiti ih. Više o njima klikom na: --> Četkice.

I za sam kraj posta jedan set za damu, torba, manja torbica, neseser i futrola za telefon. Može se poručiti u više boja i deluje jako zanimljivo. Više o njoj možete pogledati na: --> Torba.
Na sajtu takođe možete videti i njihovu novogodišnju ponudu poklona klikom na:
--> Promocija Za Praznike.


Nadam se da su vam se dopali moji predlozi, pišite mi, šta vam se najviše dopalo?

6 коментара: