уторак, 19. септембар 2017.

12Pcs Fancy Gradient Color Taper Angular Makeup Brushes Set - Blue Violet

Drage moje dame, danas vam predstavljam set četkica koji mi je trenutno omiljeni. Kupila sam ga putem online kupovine sa sajta Zaful, u paketu sam kupila i dva seta torbi a carinskih troškova celog paketa nije bilo. Ukupna vrednost svega je bila 60$. 
Paket je stigao za samo pet dana od poručivanja a prvo želim da vam pišem o četkicama jer su one moj apsolutni favorit. 
U setu sam dobila dvanaest prelepih četkica za šminkanje lica i očiju. Najviše mi se dopala četikica za nanošenje hajlajtera jer takvu nisam imala. Veoma je praktična i baš sam opsednuta njom. Jako su meke i nežne, dlaka mi je opala nakon pranja samo sa našire četkice (druga desno) I nakon toga više nije opadala. Nisu krute i veoma lako završavaju posao. Nakon pranja nisu promenile svoj oblik, ostale su iste. Ukoliko ste u potrazi za četkicama imate moju toplu preporuku. :)







Detaljnije o njima možete saznati ovde:  12Pcs Fancy Gradient Color Taper Angular Makeup Brushes Set - Blue Violet.

Ponudu sajta možete videti ovde: Zaful

Da li vam se dopadaju, posedujete li možda ovakav set?

6 коментара:

  1. Četkice su odlične, sa jedne strane izgledaju vrlo kvalitetno dok su sa druge strane i estetski privlačne.

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepe su, imam sličan set, i prezadovoljna sam, ne samo da super izgledaju, nego su i kvalitetne ♥

    janalukic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Samo pet dana od poručivanja? Wow, iznenadila sam se i to prijatno. Mnogo mi se dopadaju četkice i zaista su divnog oblika. A o kvalitetih samih četkica (ne istih) sam i ja oduševljena. Odličan post ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. Hello, thanks for the information. Have a nice day

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljiv set, četkice sa Zafula su zaista kvalitetne. :D

    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  6. the brushes look so pretty! i love the colors! if i'm really into make-up, i'd buy that! i hold paint brushes more than make-up brushes. hehe

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши