субота, 2. септембар 2017.

Golden Rose Ice Chic Lakovi Za Nokte

Verujem da kod nas nema žene koja nema bar jedan njihov proizvod. Jako volim Golden Rose kozmetiku i od samog nastanka bloga najveća želja mi je bila da ostvarim saradnju sa njima. Ovim putem se zahvaljujem kompaniji Golden Rose i Danijela Commerce d.o.o. na ukazanom poverenju i pruženoj prilici. Ovo je prvi u nizu postova o njihovoj kozmetici, koje ćete čitati u narednom periodu.

Kompanija “Danijela Commerce” već šesnaest godina posluje u Srbiji. Uspešno je pozicionirana kao zastupnik i distributer brendova vrhunskog kvaliteta i povoljnih cena: Golden Rose, Roxanne, Trisa, Beauty, Miss Magic, Elea… Poznata je kao ekskluzivan distributer Golden Rose dekorativne kozmetike, turskih proizvoda koji su po kvalitetu bliski vrhunskim kozmetičkim markama, ali su krajnjim korisnicima dostupni po daleko nižim cenama.


Od kompanije Golden Rose, dobila sam mnogo noviteta koje od pre par dana možete naći u prodaji i dostupni su svima vama, a o koijima čete moći čitati recenzije na mom blogu.
Prvo o čemu ću vam pisati jesu prelepi Ice Chic lakovi.

Dugo koristim Golden Rose kozmetiku, sećam se još djačkih dana kada bih je krišom od roditelja kupovala, najviše lakove za nokte jer sam i tada volela da lakiram nokte i pravim razne šarice. Tada se rodila ljubav prema ovom brendu i dan danas raste. :) U paketu sa novitetima, našla su se tri laka za nokte iz kolekcije ,, Ice Chic''. Koristila sam sve njihove lakove, ali ni jedan nisam probala iz ove linije i ako sam čitala o njima samo pozitivne utiske.

Dobila sam tri prelepe nijanse u brojevima 105, 118 i 119., sva tri imaju različitu formulu a ipak sva tri i mame na kupovinu jer su im nijanse jedinstvene i atraktivne za ovo doba godine.

Osim što su nijanse lakova više nego prelepe, jako brzo se suše na noktima. Jedaan sloj je sasvim dovoljan da dobijete punu boju ili završni efekat. Četkica je klasična kao i kod ostalih njihovih lakova za nokte, ni prevše tanka ni previše debela, odlična da u jednom potezu prelakirate celu noktnu pločicu.

Trajnost lakova je zaista na zavidnom nivou, meni su stajali i do osam dana na noktima a da se nisu ljuštili sa noktiju ili spadali. Posle osmog dana, samo lagano počne da im bledi boja pa bi bilo poželjno skinuti pa ponovo nalakirati. Zaista su me oduševili, ali nisam u čudu jer koristim samo Golden Rose lakove za nokte, zbog toga što su pre svega jako kvalitetni a veoma povoljni i pristupačni svima. Ukoliko poželite da ih skinete, lako se skidaju svi osim laka u broju 105, on u sebi sadrži šljokice koje je malo teže skinuti. Sada da pokažem i kako izgledaju. :)


Golden Rose Nail Colour Glitter u broju 105., providne je boje u sebi sadrži jako sitne šljokice raznih boja a najviše roze. Jako je lep ukoliko želite samo njega da nalakirate a odličan je ukoliko želite da ga premažete i preko drugog laka. Meni se najviše dopada da ga nanesem preko Ice Chic laka u broju 118 i pokazaću vam i kako to izgleda. Izvinite što vam ne mogu pokazati samu boju laka, imam izlivene nokte sa gelom u boji, i zbog toga ću vam pokazati kako izgleda preko drugih lakova.

Ice Chic Nail Colour u nijansi 118. Kada sam ga videla pomislila sam da ga nikada neću koristiti jer nisam ljubitelj lakova koji imaju onaj ''starinski'' odsjaj. Međutim, prevarila sam se debelo jer uopšte nije takav kakav sam pomislila,  ovo mi je  trenutno omiljeni lak. Ima metalik beli odsjaj koji je fenomenalan i prelepo se slaže uz ton moje kože. Fantastičan je, ukoliko imate duge nokte prelepo će vam stajati. Izgleda ovako:

Stigli smo i do laka u broju 119, ne znam kako bih opisala ovu boju osim tamno siva. Ovakve boje su sada jako popularne i uklopive uz sve odevne kombinacije. Jako lepo izgleda na noktima i potreban je samo jedan sloj laka kako bi dobili punu boju.




Nadam se da vam se dopadaju kao i meni, da ćete probati neke od novih boja. Njihova cena je 149,00 RSD a možete ih kupiti u čak 100 klasičnih boja i 30 gliter, šljokičastih varjanti. Ice Chic lakove možete nabaviti u svim Golden Beauty prodavnicama i Lilly drogerijama. 

7 коментара:

  1. Obožavam lakove za nokte, smatram da su lijepi i njegovani nokti jedan od glavih pokazatelja ženstvenosti. Odlično si napisala ovu recenziju a boje ovih lakova mi se mnogo dopadaju moraću ih isprobati. 😘


    https://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Predivni lakovi! Slike su divne, verujem da su kvakitetni :)
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se svidjaju ovi lakovi. :)

    Giveaway je na mom blogu ➡ Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  4. Svetlana draga, predivan post1 Zaista si nam odlicno predstavila celu ovu kompaniju i njihove proizvode. Obozavam Godlen Rose kozmetiku tako da sam se iskreno obradovala ovom postu. Lakovi su fantasticni,predivne boje, zaista fenomenalno stoje na noktima.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  5. the color is really gorgeous!

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  6. I really love the colour of this nail polish!

    Great post!

    I'd love to follow for follow, I'm already following you.
    I colori dell'arcobaleno

    ОдговориИзбриши
  7. Wooow, ovi lakovi su predivni! Obožavam lakove i imam ih milijun. :D
    I sama koristim Golden Rose proizvode i mogu reći samo najbolje. Zaista super post, draga. Sviđa mi se tvoj blog tako da sam te zapratila. :) Nadam se da ćeš me posjetiti na mom blogu:

    Carstvo zapisanih misli

    i zapratiti i ti mene ako ti se svidi, tako da možemo ostati u kontaktu.

    Želim ti lijep vikend i nadam se da se čitamo! :) ♥

    ОдговориИзбриши