субота, 23. септембар 2017.

Beautiful suit with Rosegal Site - Online Shopping

Kada nastupe hladniji dani najviše volim da odeća na meni bude komotna i da se u njoj osećam prijatno i ušuškano. Danas vam predstavljam prelepu trenerku sa Rosegal sajta, koju sam poručila putem online kupovine.

Stigla je tri nedelje od poručivanja, dobro upakovana sa ostatkom moje porudžbine. Vrednost paketa je bila 50$ a carina je naplatila 2300 dinara što uopšte nije malo. Ne znam zbog čega toliki iznos ali 'ajde. Veličina trenerke je M i odgovara potpuno našoj veličini. Cena je bila oko 22$ a dostava sa ovog sajta je besplatna za sve zemlje. Pored trenerke poručila sam i tri majice o kojima čitate danas i narednih dana.



 Kvalitet trenerke je zaista na zavidnom nivou, kako što se tiče materijala tako i kroja. Kao da je šivena po mojim merama i mom ukusu. Roze je boje i ukraena je cvetnim dezenom što je čini drugačijom i posebnom. Nije bašš najtoplija ali je komotna i u njoj se osećam prijatno, što mi je najvažnije pored vizuelnog izgleda. Mogu je nositi uvek kada želim da idem da šetam, do prodavnice ili sportske događaje. Za neke bitnije događaje uvek biram elegantnije ombinacije.





Trenerku možete pogledati ovde:  Gym Outfits.
Ponudu sajta možete videti ovde: Rosegal.

Da li vam se dopada kako izgleda?!

6 коментара:

  1. very nice for gym !!cool color.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    ОдговориИзбриши
  2. Izgleda odlicno!
    Dopada mi se :)

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/09/jackets-selection-zaful.html

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se dopada trenerka. Zaista je divna, a ne sumnjam u to da je kvalitetna i da je jako komotna ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. Tebi lepo stoji,cvetna i pozitivna boja.

    ОдговориИзбриши
  5. Ova trenerka je fenomenalna, zaista sam odusevljena kako ti stoji! Bozanstveno! Jako mi se dopada tvoj izbor! Sjajna recenzija draga Ceco!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши