четвртак, 21. септембар 2017.

Prelep Set Torbi sa Zaful Sajta - Beautiful set of bags with Zafula Site

Uvek kada bih kupovala sa kineskih sajtova bila bih u iskušenju da naručim neki set torbi, ovaj put se nisam dvoumila i poručila sam set torbi sa Zaful sajta, putem online kupovine. 


Verujem da se pitate zašto nisam ranije, iz razloga što sam se plašila kakve će biti uživo, da li su iste kao kod njih, da li će mi carina naplatiti dodatne troškove i da li ću dobiti sve torbe iz celog seta. Odgovore na ova panja saznaćete u daljem tekstu. 

U setu je bilo šest elemenata, dve veće torbe, manja torbica koja se nosi preko ramena, novčanik, futrola za ključeve i malo veća futrola. Set je uživo mnogo lepši, torbe su veoma čvrste i imaju predivne oblike. Nisu ni previše velike ni previše male, baš onakve kakve bih volela da budu. Pored ovog seta u paketu je bio još jedan set torbi o kom' ću vam pisati kasnije i četkice o kojima ste mogle čitati juče, dodatnih troškova carine nije bilo. Dobro su bile zapakovane i malo je reći da sam oduševljena kvalitetom ovih elemenata. Ovaj komplet je bio na snženju i kupila sam ga za svega 25$ odnosno 2859 dinara. Kod nas za taj novac možete kupiti svega jednu kvalitetnu torbu a kod njih ceo komplet. Više o njemu možete saznati ovde:  Accessories / Bags / Bags Set.







Nadam se da vam se dopada, ukoliko imate dodatnih pitanja slobodno pitajte u komentarima. Prilikom kupovine iskoristite popust unošenjem koda Zafulxie10.
Celokupnu ponudu sajta možete pogedati ovde: Zaful.

Da li ste ranije poručivale torbe sa Zaful sajta i da li ste zadovoljne kupovinom?

2 коментара: