уторак, 26. септембар 2017.

Online Shopping with Rosegal site - Beautiful Shoes

Ćao drage moje, danas vam pričam o meni najlepšoj i najdražoj kupovini uopšte. Sa sajta Rosegal poručila sam predivne cipele koje sam čekala oko 40 dana, ali čekanje se zaista isplatilo i mom oduševljenju nema kraja.

Paket je stigao 43 dana od poručivanja, ne znam zbog čega tako kasno ali kada je stigao jako sam se obradovala jer sam ga dugo čekala. Vrednost celog paketa bila je 50$ a pored cipela u paketu je bila i muška košulja crvene boje. Carinski troškovi su bili 1300 dinara.

Paket je stigao jako dobro zapakovan, cipele su bile u kartonskoj kutiji i zaista su čarobne. Broj cipela je 37 i srazmeran je našem. Jako su udobne i stabilne, kvalitet je fenomenalan i definitivno su ovo moje omiljene cipele. Dugo sam tragala za sličnim cipelama i kada sam ih ugledala na sajtu nisam se ni malo dvoumila da ih poručim. Ja sam oduševljena i još sam pod utiskom, toplo ih preporučujem svima vama. Unutra imaju toplo krzno koje ide od zglobova prema prstima i greje vas tokom hladnijih dana. Ove divne cipele možete videti ovde:  Boots.









Kao što znate, ponekad poručim i neki predmet za jači pol pa sam ovaj put izabrala košulju kratkih rukava. Dopala mi se boja iste kao i njeni detalji, pa sam odlučila da poručim i nju. Jako je lepa, veličine je L i kragna kada se raskopča može se videti da je ukrašena sitnim crno belim kockicama. Kvalitet je srednji, malo se providi ali može da se nosi sa potkošuljom. Veoma je povoljna i možete je videti ovde:  Shirts.

Celokupnu ponudu sajta možete ovde videti: Rosegal.
 Da li vam se dopada ova kupovina i o čemu bi volele da čitate u narednim postovima? Šta bi vi volele da poručim, kako bi videle utiske o tome?!





2 коментара:

  1. Ajoj, odusevljena sam! Cizmece su savrsene, naprosto savrsene! Toliko lepe, i tako divno stoje! Obozavam cizme na stiklu! I torba je simpaticna!


    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Wooow zaista su predivne! Bit će super za hladnije dane koji dolaze ♥♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши