четвртак, 21. септембар 2017.

3 Pieces Stitching Faux Leather Shoulder Bag Set

Kao što sam najavila u prethodnom postu, danas vam predstavljam i treći deo paketa sa Zaful sajta. Još jedan set torbi.

Set se sastoji od baš velike crne torbe, manje torbice koja se nosi preko ramena i mini novčanika. Biću iskrena kao i uvek pa ću vam reći da nisam posebno oduševljena ovim setom iz razloga što uživo ne izgleda kao na sajtu. Na sajtu su mnogo lepše, čvrste torbe, najveća je dole mnogo uža a gore se širi i izgleda dosta čvrsta dok je uživo sve suprotno. Ja sam je najviše poručila zbog tog oblika koji mi se dopao međutim nije takav. Kvalitet torbi je kvalitetan međutim nije ono što sam ja očekivala. 
Izvinite što foliju sa ručki nisam skinula, taj dan sam pripremala slike za više postova i eto omaklo se. Slikala bih bolje ali vreme je t4murno i tri dana pada kiša bez prestanka, pa moram da objavim ove slike.
Više o ovom setu možete saznati ovde i videti njen oblik na sajtu:  3 Pieces Stitching Faux Leather Shoulder Bag Set.







Ponudu sajta možete videti ovde: Zaful  A unošenjem koda Zafulxie10   ostvarićete dodatni popust prilikom kupovine.

4 коментара:

  1. the bag looks wonderful! and i love how it comes in 3 pieces :) which means, more storage!! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  2. Torbe su predivne!
    Žao mi je što nisu iste kao na sajtu, ali mislim da će se nošenjem ispraviti :)

    Pratim te, ako želiš uzvrati :*
    by Kika

    ОдговориИзбриши