среда, 13. септембар 2017.

Beautiful Characters Printed Chain Colour Spliced Crossbody Bag - Black (Online Shoping)

Danas vam predstavljam i drugi deo paketa sa sajta Zaful, reč je o online kupovi a ovaj put sam se odlučila za crnu torbu, ili ipak torbicu. Više o tome u nastavku posta.
Drugi deo paketa je malo kasnio pa je stigao nedelju dana kasnije od prvog, za oko 25 dana od poručivanja. Dobro je bila zapakovana a dodatnih troškova carine nije bilo. Kada sam poručivala ova torbica mi se jako dopala, iskreno, mislila sam da je veća i da je torba jer je koštala skoro 20$, međutim u pitanju je veoma mala torica, manjih dimenzija ali o kvalitetu bi opet bilo suvišno pričati, jer veoma kvalitetnog materijala i zaista je predobra.








Dopada mi se mnogo, mogu je kombinovati uz mnogo toga i stvarno je mnogo lepa, samo kada budete poručivale obavezno gledajte dimenzije kada su torbe u pitanju. 

Na sajtu je možete ovde pogledati:  Characters Printed Chain Colour Spliced Crossbody Bag - Black. Možete je kupiti i u crvenoj boji.

Više ovakvih torbica možete videti ovde:  Black Fashion Backpack.
Ponudu sajta i pogodnosti koje vam nudi pogledajte ovde: Zaful.

Da li vam se dopada?

7 коментара:

  1. Torba mi je preslatka. Zaista je divna i mislim da će ti biti odlična za neku šetnju kada ne moraš da staviš previše stvari, iako je to teško, jer mi žene uvijek previše stvari nosimo ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. that bag is so cute! <3

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  3. Cipelice su mnogo slatke,mislim da se odlično kombiniraju :) :*

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Zaful ima skroz dobre stvarčice. Imam jednu njihovu torbu i moram priznati da mi je jedna od dražih :)
    https://marinamarry.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши