недеља, 24. септембар 2017.

Beautiful Men's Sweater the Women's Version

Verujem da mnoge od vas vole kradom da se uvuku u bratovu, muževu ili duksericu svog dečka, pa tako i ja. Ovaj put sam odlučila da poručim sebi jednu mušku duksericu samo iz razloga što volim ovako tople dukseve u koje mogu da se lepo ušuškam i utoplim kada mi je mnogo hladno.
Reč je o online kupovini sa Rosegal sajta, duks je L veličine, kao što vidite malo je veći jer ja nosim M, ali ja sam upravo zbog toga kupila za jedan broj veći kako bi mi bio komotan i malo duži. Ovakve odevne komade volim da nosim kada sam kući, kada želim da se opustim i uživam, kada želim da se posvetim sebi i utoplim.
Duks je kvalitetan i deblji, nije baš najdeblji kao oni pravi duksevi ali nije ni najtanji, srednje je debljine. Ukrašen je belim dugmićima i crvenom tkaninom unutar kapuljače. Može se nositi za neke sportske događaje kao i za svakodnevne potrebe odevanja ukoliko to neko voli. Jako je lep i veoma je povoljan. Može se kupiti i u crvenoj boji. 








Više o ovom duksu možete saznati ovde:  Hooded Simple Buttons Pullover Hoodie - Gray.
Veliku ponudu sajta možete ovde pogledati: Rosegal.

3 коментара: