четвртак, 28. септембар 2017.

Prelepa Ponuda Kaputa sa Dresslily sajta

Odeća za hladnije dane je svima nama potrebna, a ja vam danas predstavljam pprelepu ponudu kaputića sa Dresslily sajta, jer su mi se oni baš pozitivno izdvojili.
Ponuda sajta je jako lepa i ima baš veliki a lep izbor garderobe za jesen i zimu. Pored kaputa, možete pronaći majice, jakne, obuću i još mnogo povoljnih a lepih odevnih komada. U prethodnim postovima ste mogle videti da sam sa ovog sajta poručila prelepu jaknu čiji kvalitet je fenomenalan. Još sam oduševljena njom pa vam predstavljam kapute koji mi se jako dopadaju  i koje bih ja volela da nosim ove jeseni.

Ispod slike možete kliknuti na linkove i saznati njihove cene, dimenzije i pogledati više slika.

  1. Casual Hooded Solid Color Double-Pocket Flocking Long Sleeve Women's Coat,
  2. Stylish Double-Breasted Hooded Long Sleeve Worsted Coat For Women,
  3. Color Block Lapel Wrap Coat.
Predivnu jesenju ponudu garderobe i obuće možete pogledati ovde: Dresslily.



Da li vam se dopada moj izbor, koji kaput je baš po vašem ukusu?!

1 коментар:

  1. Kaputi su definitivno IN zadnjih godina, a i prije su bili. Mislim da su idealni kako za jesenje, tako i za zimske dane jer oni su elegantni, a u isto vrijeme i topli. Odličan post ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши